Rolex trekt natuurlijk altijd de aandacht. Het jammere is dat als ze iets echt tofs uitbrengen, je eigenlijk toch al weet dat je het niet tegen een normale prijs gaat kunnen kopen. Dat maakt de releases van Rolex voor mij persoonlijk wel wat minder interessant…
Tudor ben ik ook wel benieuwd naar. Ik zou een 5-link bracelet op de Black Bay GMT wel gaaf vinden of wat andere kleurtjes.
Ben ook benieuwd naar wat Zenith gaat uitbrengen. Vond ik de vorige keer wat tegenvallen. Wat nieuwe variaties op de Defy zou ik leuk vinden.
IWC houd ik ook in de gaten. Gaan wat geruchten over nieuwe varianten van de Ingenieur. Een Ingenieur Chronograaf zag ik zelfs en wellicht wat nieuwe wijzerplaten.
JLC zal ook wel weer met iets bijzonders komen.
Tot slot zag ik een teaser van Grand Seiko over een nieuw duikhorloge met het nieuwe UFA. Dat ga ik ook even in de gaten houden.
Onder anderen 100 year anniversary two tone OP, OP met kunstzinnige, kleurrijke, Rolex-gemerkte dial, vol(rosé) gouden OP, groene dial DJ, nieuwe groene DD, Yachtmaster en Daytona.
Hahaha, wat een pauper merk is het toch ook eigenlijk. Voor het honderdjarig bestaan van hun core feature, zo’n beetje het enige dat een Rolex een Rolex maakt -de oyster kast- komen ze met een gouden bezel op een stalen horloge Wat gaaf!!