Watches and Wonders 2026

:thinking: weg sfeer

3 likes

Ben ook wel benieuwd naar Tudor en Damasko.

3 likes

Sorry :rofl::lying_face:

1 like

Heel de Swatch Group doet blijkbaar niet mee

1 like

Is er überhaubt een signaal/teken over wat dit dan gaat zijn?

1 like

Rolex trekt natuurlijk altijd de aandacht. Het jammere is dat als ze iets echt tofs uitbrengen, je eigenlijk toch al weet dat je het niet tegen een normale prijs gaat kunnen kopen. Dat maakt de releases van Rolex voor mij persoonlijk wel wat minder interessant…

Tudor ben ik ook wel benieuwd naar. Ik zou een 5-link bracelet op de Black Bay GMT wel gaaf vinden of wat andere kleurtjes.

Ben ook benieuwd naar wat Zenith gaat uitbrengen. Vond ik de vorige keer wat tegenvallen. Wat nieuwe variaties op de Defy zou ik leuk vinden.

IWC houd ik ook in de gaten. Gaan wat geruchten over nieuwe varianten van de Ingenieur. Een Ingenieur Chronograaf zag ik zelfs en wellicht wat nieuwe wijzerplaten.

JLC zal ook wel weer met iets bijzonders komen.

Tot slot zag ik een teaser van Grand Seiko over een nieuw duikhorloge met het nieuwe UFA. Dat ga ik ook even in de gaten houden.

2 likes

Hier zijn de nieuwe Rolexen:

Onder anderen 100 year anniversary two tone OP, OP met kunstzinnige, kleurrijke, Rolex-gemerkte dial, vol(rosé) gouden OP, groene dial DJ, nieuwe groene DD, Yachtmaster en Daytona.

5 likes

Groene Day-date en Daytona-)

Die two tone OP is wel geinig maar het voelt voor mij alsof ze dat hadden moeten doortrekken naar de band.

2 likes

Die groene DD is gewoon sex! :star_struck:

Goed gelukt in 38mm! :heart_eyes:

33 likes

Nieuwe kleinere 40,9mm x 12,9mm dikke GS duiker.SLGB023 en SLGB025

16 likes

Mooiste release die ik tot nu toe gezien heb.

1 like

Fijn dat ik toch wat invloed op Tudor heb. Gelukkig lezen ze mee op HF! :grin:

2 likes

Ze zijn halverwege, nu al die faux patina nog dumpen.

2 likes

Dit vind ik erg leuk gedaan van Tudor

https://www.tudorwatch.com/nl/watch-family/tudor-monarch

41 likes

43 likes

JA! Heel tof dit!

1 like

Hahaha, wat een pauper merk is het toch ook eigenlijk. Voor het honderdjarig bestaan van hun core feature, zo’n beetje het enige dat een Rolex een Rolex maakt -de oyster kast- komen ze met een gouden bezel op een stalen horloge :exploding_head::exploding_head::exploding_head: Wat gaaf!! :joy:

3 likes

Nieuwe releases van Oris!

12 likes