Watches Page Facebook

Valt dit niet onder Spam / Reclames?

Reclame waarvoor?

sorry, dit is niet mijn bedoeling. Ik wil alleen weten wat jullie nou goed vinden en ik hoor graag tips.

1 like

Tjongejongejongejonge…

1 like

Voor een Facebook pagina die het niet doet🤣

O, is dat waar je van baalt? Bij mij doet het gewoon. Paar plaatjes (van horloges), verder niks om over te zeuren.

2 likes

Laat je niet afschrikken door één zeurdoos @DiederikvanZ, Gooi maar vol met foto’s en nieuws op FB!

3 likes

Ik zou trouwens wel een pagina er van maken ipv een persoon. :slight_smile:

Waarom iets opstarten waarvoor je nog geen doel hebt? Je kan moeilijk vragen: wat willen jullie?! 100-duizend verschillende antwoorden. En dan? Ik zou zeggen, doe iets unieks of wat bij je past…

1 like

Hoezo spam/ reclames ??? Deze jongeman wil gewoon zijn enthousiasme voor horloges delen. Is daar iets mis mee? Dit soort dingen houdt juist leven in de horloge community en brengt nieuw leven. Dit soort initiatieven moeten we juist toejuichen! :relaxed:

Edit: overigens werkt de link bij mij ook niet, maar dat mag de pret niet drukken. Kan ook aan mijn instellingen liggen :grin:

4 likes

Bedankt voor de positieve reacties!
Jullie zullen het niet geloven, maar ik ben pas 16 jaar maar helemaal gek van horloges. Al kan ik weinig meer dan Seiko’s verzamelen. Ik ben al dik 2 jaar helemaal gek van horloges en vind het prachtig om een soort van mee te genieten van de prachtige uurwerken van sommige forumleden. Overigens heb ik besloten het meeste op instagram te doen. Op het account: nl_watches

3 likes

Succes Diederik ! :+1:t3:

1 like

Nu nog een paar mooie hastags gebruiken en dan komt het helemaal goed. Succes!

1 like

Zet hem op Diederik. Wou dat ik op die leeftijd al zo serieus met horloges bezig was.

2 likes

Hartstikke goed man! Ga zo door en vooral actief blijven en ervaringen delen hier op het HF ! :+1: :relaxed:

dit is trouwens het linkje naar mijn instagram: https://www.instagram.com/nl_watches/
Hoop dat jullie het iets vinden :slight_smile:

1 like

Misschien is het een leuk idee om die pagina ‘Horlogefreaks’ of zoiets te noemen.

Oh, wacht…

1 like

Dan ben je wat mij betreft al goed bezig!
Leuk, een jeugdige liefhebber erbij. Veel jongeren geven niks om horloges, omdat ze ‘op hun telefoon wel zien hoe laat het is’.

Veel plezier van je horloges en alles wat daarbij komt kijken.

Mijn 12 en 14 jarige koters zitten ook al aardig in mijn retro Promaster collectie te grabbelen …,
De jeugd is de toekomst !!!

De opmerking van de telefoon hoor ik absoluut vaak als ik zeg dat mijn grootste hobby horloges is. Dan lachen ze vaak en dan vraag ik of zij nog iets kennen waar ze de tijd op kunnen zien zonder dat er stroom doorheen loopt. Hier weten ze vaak helemaal niks op. Ik vind het daarom ook nog zo bijnder dat er merken/mensen zijn die de technologie in horloges zo staande houden. En eigenlijk is de technologie in een mechanisch horloge 100x mooier dan in zo’n telefoon. En dan vooral om het idee dat alles in zo’n horloge al zo lang bestaat en mensen dit toen al konden en nogsteeds op ongeveer dezelfde manier uitvoeren. Maarja, de meeste van mijn klasgenoten zullen toch blijven hangen op Emporio Armani en Hilfiger horloges. Nou niet echt mijn idee van een “echt” horloge.

2 likes