Is het nu na dag 1 van W&W al gedaan met alle releases of kan ik me de komende dagen nog een tennisarm F5’en? Anyone?
Goede vraag:
Hierdoor zou je vermoeden dat er de komende dagen ook nog wat komt. Maar ik kan het me niet voorstellen.
https://www.watchesandwonders.com/en/geneva-2022/novelties
Als je ziet dat alle brands zoveel modellen hebben gereleased dan acht ik de kans groot dat het klaar is.
Die Lange Minute Repeater wil ik wel gratis.
Voor de rest weinig bijzonders…
Allemaal kudt.
Hier in normale kleurstelling
Doet me wel denken aan de 844 Heuer met de oranje wijzerplaat
Leuk voor de zomer maar natuurlijk aan de prijs
Dan is een Doxa wellicht een beter alternatief
Of de Breitling die nu bij Jaap te koop staat
Was het toch niet beter geweest de datum op de 3 uur positie te houden zoals op een eerder geposte foto door @Racerke?
Ja dat was al iets beter geweest. Maar waarschijnlijk kan dat niet ivm het uurwerk.
Haha, dan hadden ze dat uurwerk van de Tudor moeten gebruiken.
Ik zweer je, dit is een 1 april grap. Moet wel.
Dat dacht ik ook, maar on second thoughts; ik verwacht niet dat Rolex überhaupt een 1 april grap zal maken.
Wat een onwijs lelijk ding!
De plaat van de datum heeft toch geen invloed op welk movement er in zit. Is gewoon de uitsparing van kant wisselen. Nu zal het eerder een issue zijn van kosten besparing. Nu is de dial dezelfde als de sub.
Ik help het jou en ons hopen Tom
Maar dan nog,
De volgende GMT, Datejust enzovoort die niet beschikbaar is
Grijze circuit dat de prijzen weer oppompt
Etc …
De fun is er al heel lang af bij Rolex helaas
Nou ben nog weinig onder de indruk na wat googlen van de bekende merken en hun nieuwe horloges. IWC heeft wel wat moois in ander materiaal en kleurtjes. Bij mij springt tot nu toe eigenlijk Longines eruit met z’n Spirit Zulu time en de nieuwe Spirit in 37mm.
Tot zoverre bijna niks wat ik interessant vind. Heb al teveel witte wijzerplaten dus ik skip de doxa.
Goed nieuws voor de kleine merken die wss mijn geld gaan krijgen.
Het is een annual calendar, die mag je niet verzetten tussen 18:00-3:00.
Dan is zo’n day night indicator verdomd handig als je het horloge op tijd wilt zetten na een tijdje in de kluis.