Who knew, Breitling wint W&W met die vernieuwde Navi. Al de rest; Rolex, Tudor, Zenith, GS… mweh.
Ik vind het vrij logisch allemaal. De meeste proleten die een coloured gmt master dragen vinden het heel hip om dat rechts te doen. Nou dan is het omdraaien van in elk geval de kroon toch logisch? Ook al weet 3/4 van de eigenaren niet eens dat je er wat tijden mee kan verzetten maar sois. Vanuit het oogpunt van de makers is het niet gek gedacht. En je verwacht het niet maar de nieiwe gmt voor 2023 is dan ook al bnnen handbereik…
Enige reden die ik kan bedenken is groene GMT van Greenwich Engeland en daarom kroon op links. Maar ik vind het geen gezicht.
Voor mij ook. Tudor Black Bay Pro is een no go vanwege de Explorer II. En die groene Datejust 41 of fluted blauwe of groene plaat vind ik minder mooi dan mijn blauwe Datejust 41.
GMT Master II Greenwich vind ik spuuglelijk en al zou ik hem willen gaat toch niet gebeuren.
Vind alleen de Airking wel echt mooi, maar die is zeker in het begin toch niet te krijgen. En eigenlijk vind ik heb vooral mooier dan het vorige model en dat was ook niet zo moeilijk.
Welke modellen gaan weg uit de collectie trouwens?
Alle hippe OP kleurtjes zijn eruit.
Dit vind ik by far de mooiste release van W&W22
Die zwarte tanks mogen er ook wel zijn.
De rest is maar Meh…
De Milgauss in ieder geval niet. Staat nog gewoon op de site.
Net gebeld met S&C, ze accepteerden nu nog geen bestellingen omdat ze niet zeker wisten wanneer ze de gmt 2 geleverd zouden krijgen.
Ja verrek! Je hebt gelijk! Ik dacht even dat je een grapje maakte. Geel, Rood en Tiffany zijn eruit. Alleen nog zwart, zilver, groen en donkerblauw.
Vraag mij af of de prijzen van geel, rood en Tiffany nu nog hoger gaan dan ze al gingen. Denk dat ik daar het antwoord eigenlijk ook al wel op weet…
Dus dan was het toch een verkapte LE/SE.
misschien … ik zou dan eerder voor een oudere Explorer II gaan, probleem opgelost.
Ik krijg hier echt wel een ‘ik ben net geen Rolex’ gevoel van, of om het met de woorden van @koekoek te zeggen: is dit de nieuwe Tudor x Steinhart release
Ik zou hier ook kiezen voor @RLC ‘the real deal’.
Platinum Day-Date nog alleen maar met fluted bezel!!! Geen gladde bezel meer!!!
Erg jammer. Vind de gladde bezel bij de Platinum toch mooier…
Hier idem!
Alleen de JLC Polaris Perpetual bevalt me wel. Zou in een keer een heel duur jaar worden…
Volgens mij is alleen rood en geel niet meer verkrijgbaar. Ik zie nog gewoon de Tiffany staan: https://www.rolex.com/nl/watches/oyster-perpetual/m126000-0006.html#/m126000-0006/dial
Ik ben verliefd! een re-release van de 222. Heel gaaf.
een originele 222 kost nu zn 165k dus mooi betaalbaar alternatief.
In 36mm is ie er nog blijkbaar ja.
Balen zeg…
De mooiste nieuwe voor mij, platinum Richard Lange minute repeater in 39x9.7mm. Foto’s van Deployant:
Klopt bij de 36 wel. Bij de 41 niet.