Watchfinder & Co

Zoals de titel al aangeeft, alles watchfinder & co :slight_smile:

Erg tof om te zien wat sommige bedrijfen met een Rolex doen (of aandoen, afhankelijk van je smaak)

5 likes

:thinking: … op de vraag “Has this Rolex been Ruined?” zou mijn antwoord zijn “Yes, it has!”. Smaak.

Overigens maakt WF&Co wel altijd erg mooie filmpjes, vind ik. Ook nu weer. Geen flesje Heineken in beeld of mensen die vooral zichzelf erg leuk vinden. Verfrissend! :wink:

10 likes

Haha, begrijpelijk :joy: Hij is zeker ‘uniek’ geworden. Toch heeft het concept wel iets, dat je ook met dit soort horloges aan de gang gaat en er iets (nog meer) unieks van maakt.

1 like
  • Mooi
  • Niet mooi

0 stemmers

1 like


Leuk filmpje, heb zelf niet echt iets met dit soort horloges :sweat_smile:
Misschien dat het wat te ijdel is?
1 like

Nu maai je het gras voor mijn voeten voor eventuele topics in de toekomst weg…:stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Wat er gebeurt als 3 traditionele horlogemakers toch eens een keer iets hips proberen te maken… Holy crap wat zijn ze lelijk :joy:


Mooiste wijzerplaat? Lastig om te zeggen, maar hij is wel erg mooi.
The one that got away (tot nu toe)
1 like

Voor alle GS fanboys

Vind het wel tof dat hij mensen aan het nadenken zet over Grand Seiko.
En dat je eigenlijk teveel betaald voor sommige Zwitserse merken, en dat terwijl de GS nog een meer bijzonder horloge is met betere afwerking.
Sowieso een merk met meer historie dan Rolex, waar je 2x meer voor betaald voor 2x minder.

1 like

En er is weer wat nieuws, mooi of lelijk?

Niet mijn smaak, heeft iets afstandelijk en mist het karakter van de zwarte.

Ik heb de blauwe bb 58 laatst in het echt gezien en gepast, maar kon me niet overtuigen om niet voor de zwarte te gaan. Zwarte is klassieker/tijdlozer, de blauwe wat meer sportief en misschien meer voor de zomer ofzo. Ik haal deze week mijn bb58 van de AD op :slight_smile:

1 like

Alvast gefeliciteerd! De bb58 is wat dat betreft wel echt een hele goede, formaat en design zijn super! Toch een wat zeldzame combinatie :ok_hand:

1 like

Thnx! Idd gewoon een heel goed/mooi horloge. Het grappige is dat ik het wel kende, maar pas toen ik het in mijn handen kreeg, het horloge voelde en omdeed, ik de gedachte kreeg van hey, dit horloge wil ik! Zo was mijn interesse gewekt en heb ik van de week besteld. Heb meerdere Rolexen en sta ook op een wachtlijst voor een AP RO, maar vind dit horloge prijs/kwalitatief veel beter dan de meeste horloges op de markt.

1 like