Watchstick_81

Na een vlotte reactie een Bergeon 7230 kunnen overnemen van @Watchstick_81. Na de betaling snel bericht gekregen dat alles verzonden werd en vandaag de tool mogen ontvangen. Alles is erg vlot en prettig verlopen.

1 like

Recent een Bergeon 7230 tool kunnen overnemen van @Watchstick_81. Leuk contact, vriendelijk en vlot een mooie deal kunnen maken samen! Zeker een aanrader!

Vanmiddag een leuke vlotte transactie gehad met Jordy @Watchstick_81 en dat ging zeer plezierig!

Leuke communicatie en snelle afhandeling. Absoluut een aanrader om zaken mee te doen! :+1: :slightly_smiling_face:

1 like

Bandje overgenomen van Jordy.

Snelle verzending en evenzo in communicatie

Top geregeld!

1 like

Fijne communicatie met Jordy over de koop van een catalogus van Chopard. Ik beveel Jordy als verkoper ten zeerste aan.

1 like

Deze week een mooie IWC catalogus mogen overnemen van Jordy @Watchstick_81 Ben er zeer blij mee! Contact was heel vriendelijk en efficiƫnt en daarnaast zeer goed ingepakt en snel verzonden. :+1:

Absoluut een aanrader om een leuke deal mee te doen! Dank Jordy en wellicht tot een volgende keer! :slightly_smiling_face:

1 like

Vandaag een prachtige Omega Seamaster gekocht van Jordy @Watchstick_81 en het horloge was precies zoals omschreven. Het hele aankoop proces was zeer vlot en prettig! Hij communiceerde attent en vriendelijk. Ik ben zeer tevreden met de aankoop. Fijn om het horloge te mogen overnemen van jou en hopelijk tot ziens.

1 like

Mooie deal gesloten met Jordy voor een IWC-catalogus. Snel en zeer vriendelijk contact en zorgvuldige verzending binnen Ć©Ć©n dag. 10/10!

1 like

Mooie deal en erg snel gesloten.
Pakketje was goed verpakt en de catalogussen zien er top uit.
Vriendelijke en makkelijke omgang.
Een deal met @Watchstick_81 raad ik dan ook iedereen aan.
Bedankt Jorday! :+1:

1 like

Tijdens een geheel belangenloze verloting was ik de gelukkige winnaar van een Speedmaster T-Shirt.
@Watchstick_81 heeft alles netjes en snel geregeld qua verzending.

Contact via pb was prettig, een aanrader!

Thanks Jordy

ps: Volg deze man even op Insta :wink:

1 like

Fijne en snelle communicatie!
Jordy heeft extra moeite gedaan om het pakketje met catalogi dezelfde dag nog op de bus te doen.
Ook nog even leuk gepraat over horloges en daarbij bood hij ook nog hulp aan. Jordy dankjewel!
Kortom, een aanrader!

1 like

Leuke IWC catalogus over kunnen nemen van @Watchstick_81. Snelle en correcte correspondentie, vlotte levering en de catalogus in goede staat.

Thanks Jordy!

1 like