Watchtime 2024 beurs in Düsseldorf

Nog ff wat werk afmaken en dan op naar Düsseldorf :oncoming_automobile:

3 likes

Veel plezier :+1:

1 like

1 like

ff een bakkie Duitse pleur :laughing:

16 likes

Vandaag dan eindelijk op de Watchtime geweest,ruim 3 uur rondgelopen samen met m’n vrouw.
Leuke gesprekken gevoerd bij de merken waar ik voor gekomen ben,en die je niet bij de reguliere juweliers ziet,zoals Stowa Hanhart Laco Venezianico Yema en natuurlijk alle andere merken betast en gepast.
Parkeren is er momenteel een ramp omdat een groot gedeelte van het parkeerterrein afgesloten is ivm kermis,ik had het domme geluk dat toen ik nog eens langsreed er bij de parkeerplaatsen net naast de deur iemand vertrok.
Aangezien de parkeerautomaat dienst weigerde maar lekker gratis geparkeerd want ik stort me echt niet opnieuw in de parkeerellende
Wat ik eraan over heb gehouden behalve een fles whiskey;
De Hanhart Moby Dick staat mij perfect met z’n 42mm,de 39mm Hanhartjes staan als knoopjes op m’n pols(vonden ze bij Hanhart ook)

De Laco Marine Cuxhaven 42mm idem dito,ook hier is de 39mm te klein.

Stowa gaat het befaamde oude logo weer voeren,ik had m’n Stowa Marine om en kreeg spontaan een Stowa goody bag na verteld te hebben nog 2 Stowa’s te bezitten,top👍🏻

Ik hoef geen Venezianico en Yema

Ik ga de Hanhart Moby Dick kopen :scream:
De Laco Marine Cuxhaven waarschijnlijk ook :thinking:

Mijn vrouw een Bruno Söhnle(haar moet ik in de gaten houden want verslavingsgevoelig :grin:)

Plaatjes;
Sfeervol gebouw

Hanhart Moby Dick 42mm

Echte oude Laco Flieger van 56mm(dacht ik)

Laco Marine Cuxhaven 42mm

Deze gifgroene rakker kan er ook wel eens komen deze zomer :sweat_smile:

Mijn vrouw en Bruno

VANDAAG zag er best leuk uit

King Seiko :ok_hand:t2:

Overigens zou ik niet elk jaar naar deze beurs gaan,dat dan weer niet :laughing:

46 likes

Heb rode Fluevog puntschoenen aan. :rofl::rofl:
IMG_1989

2 likes

Veel plezier aan degene die gaan! @Paul2all leuk om impressie te zien! Ik laat verstek gaan helaas…

3 likes

Dank voor je verslag Paul. Mooi verlanglijstje :wink:

2 likes

Nog even de indrukken verwerken met de nieuw verworven Whiskey :ok_hand:t2:

12 likes

Even een vraag kun je ook tickets aan de kassen kopen?zie dat het via de site uitverkocht is en wil wel graag heen morgen.

Dagje Düsseldorf is altijd leuk!

Ik heb mijn ronde gemaakt en ook even bij Cornelius van Circula geweest maar ik kwam natuurlijk voor Fortis!

En natuurlijk Currywurst!

Vrouw bij de kassa; Mayonaise oder ketchup dazu?
Ik; Jah Mayonaise bitte ich bin Niederlandisch.
“Dann Brauchen Sie 2” :joy:

36 likes

13 likes

Kan normaal gesproken wel,kost dan €25,- dacht ik.
Je kunt het beste vooraf even informeren naar dagtickets.
Zondag is nog wel beschikbaar in de voorverkoop

1 like

PARKEREN; dit jaar vanwege de kermis minder plaatsen beschikbaar naast het beursgebouw. Tip: tegenover het beursgebouw is een parkeergarage beschikbaar

3 likes

Die Laco deckwatch is wel heel erg lekker! :heart_eyes:

Twijfel om zondag heen te gaan, ben dan in de buurt op bezoek.

Advies is om, zoals @ABCSteed al aangeeft, geen gebruik te maken van parking Rheinterasse maar van de parkeergarage direct aan de overzijde.

1 like

Wat extra foto’s:

Dank je wel Arjan voor de gastvrijheid en gezelligheid! En bijzonder leuk dat Fortis ook de hele collectie van/voor @Subonno had meegenomen. 53 stuks inmiddels begreep ik van de Mannen van de Tijd…

En natuurlijk benieuwd naar de nieuwe podcast aflevering met @Sjorsson @Twan @De_Guru :+1:

19 likes

De Lebois&Co op verzoek van @SwissToni en de nieuwe Seiko’s op verzoek van @Ojjz :wink:

14 likes

23 likes