En vergeet niet ons tamelijk gezellige gesprek op de beurs: Podcast MvdT op Spotify
Zeker! Altijd vreemd om jezelf terug te horen. Zeker als je naar de woorden zoekt na een aantal dagen in 3 talen te hebben gesproken met korte nachten en lange dagen haha
En inmiddels om haar pols.
Schat ik ga met je mee naar Düsseldorf,vind jij zo leuk,jaaah ja
Zo kun je ook horloges hebben
Gisteren voor haar het bandje op maat gemaakt en vandaag kom ik beneden(thuiswerk)en heeft ze het doosje met horloge voor zich staan.
Moet je ‘m niet omdoen vroeg ik?nee natuurlijk niet want dan zie ik ‘m zelf niet,zo kan ik er mooi naar kijken
Zeer jammer dat @Staudt er niet meer aanwezig is, ook vanwege de vrijkaartjes die ze altijd weg gaven.
Ik las heel even die “Van Ham” als “Van Dam” en beeldde me al die Hollandse wannabe Andrew Tate klonen in die aan veel te veel decibels hun Chinese prulwaar in pijnlijk Dunglish aan de man probeerden te prijzen.
Die hebben geen plaats gereserveerd
Ik overweeg deze keer een bezoekje!
Wel leuk om weer eens in Düsseldorf ‘klokkies’ te kijken en daarna even bij de Classic Remise een kijkje nemen voor de fraaie karretjes. Dagje uit, leuk …
Jammer geen Hentschel of Tourby.
Maar toch veel andere leuke merken wel
Vorig jaar ben ik er geweest. Het was voor mij te druk en ik had te hoge verwachtingen.
In het centrum van Düsseldorf heb ik mij wel heel erg vermaakt. Veel fantastische merken bij elkaar, zoals Brequet en Breitling.
Dat was echt goud geweest.
Ga het noteren, lijkt me leuk dagje uit
Elk jaar vaste prik! Een prachtige intieme beurs. Ik ga altijd samen met mijn Brother in crime @Nash!
Ik ga uiteraard weer samen met mijn zoon en opnieuw op de zondag
Zo duur zijn de kaartjes niet toch?
Klopt. Aanbod is ook gericht op entree luxe markt en naar boven. Als die 25 euro te gortig voor iemand is, kan die beter de benzine besparen.
Ik zie trouwens dat een aantal duurdere merken dit jaar niet komen, maar ook een aantal zeer betaalbare merken nieuw zijn.
Ben benieuwd. Leuk dat elk jaar anders is!
Dit biedt wel wat ruimte voor impuls aankopen .