Ik kom zondag met mijn zoon en ik vermoed beide een Tudor om de pols
Ik denk zonder horloge,makkelijker met passen
En ik denk alleen,dit gaat mijn vrouw niet redden
Haha, je hebt (neem ik aan) 2 polsen
M’n Erredibi rechts, links twijfel ik nog tussen Speedy en PAM113.
Neuh helaas dit jaar niet. Vind ik wel jammer, had jullie graag weer gesproken
Zaterdag in the house. Ik heb een krant onder mijn oksel en een baseballpetje met “I love watches” op en ik draag denk ik gewoon niets om snel te kunnen passen
Ik ben er vrijdag, de deur gaat open om 12:00 op vrijdag, zaterdag 10:00 en zondag vanaf 11:00
Ik draag een Fortis horloge
Ik ben er op Zaterdag, geen idee welk horloge ik meeneem.
Ga waarschijnlijk redelijk op tijd want wil graag in de “Japanse wijk” ook nog wat gaan eten.
Waarom zou iemand denken dat het een goed idee is om de merknaam Ruhla nieuw leven in te blazen… het is niet zo dat het origineel bekend stond om de kwaliteit
Ik ben er zondag met m’n zoon
Geschiedenis misschien?
Stem even op Fortis
Nog ff wat werk afmaken en dan op naar Düsseldorf
Veel plezier
Thanks
Vandaag dan eindelijk op de Watchtime geweest,ruim 3 uur rondgelopen samen met m’n vrouw.
Leuke gesprekken gevoerd bij de merken waar ik voor gekomen ben,en die je niet bij de reguliere juweliers ziet,zoals Stowa Hanhart Laco Venezianico Yema en natuurlijk alle andere merken betast en gepast.
Parkeren is er momenteel een ramp omdat een groot gedeelte van het parkeerterrein afgesloten is ivm kermis,ik had het domme geluk dat toen ik nog eens langsreed er bij de parkeerplaatsen net naast de deur iemand vertrok.
Aangezien de parkeerautomaat dienst weigerde maar lekker gratis geparkeerd want ik stort me echt niet opnieuw in de parkeerellende
Wat ik eraan over heb gehouden behalve een fles whiskey;
De Hanhart Moby Dick staat mij perfect met z’n 42mm,de 39mm Hanhartjes staan als knoopjes op m’n pols(vonden ze bij Hanhart ook)
De Laco Marine Cuxhaven 42mm idem dito,ook hier is de 39mm te klein.
Stowa gaat het befaamde oude logo weer voeren,ik had m’n Stowa Marine om en kreeg spontaan een Stowa goody bag na verteld te hebben nog 2 Stowa’s te bezitten,top👍🏻
Ik hoef geen Venezianico en Yema
Ik ga de Hanhart Moby Dick kopen
De Laco Marine Cuxhaven waarschijnlijk ook
Mijn vrouw een Bruno Söhnle(haar moet ik in de gaten houden want verslavingsgevoelig )
Plaatjes;
Sfeervol gebouw
Hanhart Moby Dick 42mm
Echte oude Laco Flieger van 56mm(dacht ik)
Laco Marine Cuxhaven 42mm
Deze gifgroene rakker kan er ook wel eens komen deze zomer

Mijn vrouw en Bruno
VANDAAG zag er best leuk uit
King Seiko

Overigens zou ik niet elk jaar naar deze beurs gaan,dat dan weer niet