Thanks voor de tip! Even langs gereden, vrij klein maar leuk even struinen.
Erg interessant, deze happening in Düsseldorf. Veel merken die je in Nederland niet ziet maar het bekijken zeker waard zijn. Ook had men alle tijd voor me om uitleg te geven.
Een aanrader.
En…AVW hoeft zeker niet op deze merken neer te kijken want dat doen ze wel.
Er is echt wel meer dan Rolex en Patek Philippe voor de liefhebber wel te verstaan.
Joke, waarom doe jij zo? Waar haal je dit vandaan?
Het is een grapje…
Weet iemand hoe laat dat ze morgen de deuren openen? Ik kan dat nergens terugvinden.
Om 10.00 uur. Veel plezier.
Nog bedankt maarten, leuke dag gehad
Weet iemand of de GS stand de moeite waard is?
Dus jij was diegene die voor die rij zorgde bij elke stand?
Leuke beurs waar horloges in een relaxte sfeer bekeken en gepast kunnen worden. Verrassing voor mij was staudt. De chronograaf met staudt twenthe op de plaat vind ik erg fraai.
Tevens is er een nieuw horloge doel ontstaan.
Al met al een toffe dag gehad!
Dat geldt voor meerdere onder ons
Inderdaad erg leuk hoe toegankelijk de stands zijn en alles zonder problemen gepast mag worden. Ook de 50K range mocht zonder problemen gepast worden
Mijn doel is al heel dicht bij realiteit . Ik moet me beheersen zodat ik hem samen met @Boetje kan aanschaffen, bij voorkeur in de plaats waar het horloge zijn naam aan heeft ontleend!
Ja dat is niet zo ver hè
…ligt op een uurtje rijden voor t oprapen.
Al vermoedt ik dat ik de liefde ergens anders groter heb zien bloeien. Ik zag je bij de TH vitrine wel met een enorme bobbel staan te kwijlen.
Ben ik warm?
Ik bedoelde die andere al vind ik de staudt ook erg fraai!
Fijn gezelschap, mooie horloges en lekker eten, was inderdaad helemaal top
Heren, was zeker een leuke en gezellige dag en weer nieuwe HF’ers ontmoet Het was me een genoegen en ook nog wat mooie horloges gezien
Ik zit al heel de avond naar die 10 iconen te kijken. Het zaadje is gepland!
Topdag gehad met dank aan een groep gepassioneerde vrienden en een leuke beurs.
Iedereen die morgen gaat, alvast veel plezier gewenst!
Zo te lezen een aanrader dus. Had deze in de agenda gezet, helaas andere zaken die mij het weekend bezighouden, Volgend jaar dan maar.
Was de nieuwe Damasko DC86 ook aanwezig?