Watchtime 2024 beurs in Düsseldorf

Bij Minase heb ik ook uitgebreid stilgestaan. Vond ze wel erg bling, zeker met de stalen band.

3 likes

Klopt, ik vond ze ook geslaagder op de geïntegreerde rubber band. Het mooist vond ik de ‘hamerslag’ bewerkte wijzerplaten.

1 like

Alhoewel ik die paarse plaat dan weer twijfelachtig vind, dat past nergens bij qua kleur.

1 like

Nadeel van de rubberbanden vond ik weer dat je er zo op kijkt en het contrast tussen de prachtige kast en het ‘simpele’ rubber wel heel duidelijk werd.

2 likes

Ook nog wat kunnen passen daar. Leuk, kleinschalig en laagdrempelig.

Oh nee, die waren niet van de beurs :sweat_smile:

Deze was 3x niks op de pols. Te groot, te glimmerig en niet zoals op de renders. GS mocht geen JDM modellen presenteren, dus de 245 niet kunnen passen.

Blij verrast door Stowa, Damasko en Bremont. Volgend jaar ga ik zeker weer.

4 likes

Blijft toch een favoriet bij mij.

1 like

Dat heb ik nou met jouw Polar :joy:

1 like

Ik ook. :sunglasses: maar Rolex was geen onderdeel van de beurs.

2 likes

Ik vond de Tutima ook erg tegenvallen. Was wel een erg leuke beurs en de verrassing voor mij was Hanhart !

8 likes

Inderdaad was de Ulysse Nardin duiker fantastisch mooi. Ingetogen maar toch met veel klasse. Ook de gevlochten stalen band was van zeer hoog niveau.

Ja die vond ik ook zeker leuke modellen hebben.
Krijg wel intense jeuk van die freestyle draaibare bezel op sommige modellen :sweat_smile:

1 like

Vandaar dat ik degene zonder draaibare bezel verkies :sweat_smile::grimacing:

2 likes

Lijkt me wijs. Van de klassieke monopusher chrono vond ik zowel de bezel als de pusher alle kanten op zwabberen.

1 like

Mee eens deze was gezien prijs/kwaliteit (990) in mijn optiek een erg leuk goed horloge…

1 like

Ja, deze vond ik inderdaad ook leuk.

1 like

4 likes

volgens mij ben ik daar 2 jaar geleden geweest. Was toch wel redelijk klein maar wel erg leuk!

2 likes

Ik ben van plan om vrijdag even te gaan kijken.

1 like

Is dit een beurs of een soort markt?

1 like

Een kleinere, luxe, beurs!!

2 likes