het zal voor mij ook zoiets worden. ik ga niet nu al mijn weekend dan vastleggen. maar als ik beetje tijd heb rijd ik er wel even heen
Kaartje kan ook daar gekocht worden:
Wer auf Nummer Sicher gehen will, kann sich sein Ticket direkt vor Ort an der Tageskasse holen.
Maar dit lijstje is niet compleet…
Ok,thanks👍🏻
Je kunt dus geen goeie deal scoren begrijp ik.
Ik ga op vrijdagochtend.
Eigenlijk alleen maar vanwege Hanhart met de 417ES die ik wil passen.
En als ik er dan toch ben ook bij Sinn langs.
Misschien een vijfde Sinn…?
Mondkapjes zullen wel verplicht zijn, hopelijk niet enkel die medisch goedgekeurde dingen die alles afsluiten.
Ik wil wel een paar Hanharts en Breitlings proberen
O ja, niet eens aan gedacht.
Pffff
Gedoe
Voor mij reden om een keer over te slaan.
Het is voor mij ook een dingetje, even een masker op in een winkel of tankstation is niet zo erg.
Maar enkele uren met zo een ding op het gezicht heb ik eigenlijk weinig zin in.
2020 editie was gecanceld
Nee hoor. Voldoende handelaren van gebruikte horloges. Niet perse vintage.
Geloof niet dat ik er de laatste keer één gezien heb
Me neither…
Die waren er de vorige keer ook niet.
Klopt. Uitsluitend “nieuw”
De regels die ze hanteren staan hier:
Het zijn de standaard regels die ze bijvoorbeeld ook bij restaurants hanteren. Een mondkapje zoals dit:
Is voldoende.
En de Luca app kan je gebruiken om je aanwezigheid te loggen. Dan kan het Gesundheitsamt contact met je opnemen als je tijd dezelfde tijd op dezelfde plaats bent geweest als iemand met een corona besmetting. Maar die wordt niet zo heel veel meer gebruikt in de praktijk.
De AHA regels zijn die voor Afstand, Hygiëne en een Mondkapje.
Edit:
Wellicht ter overvloede; maar je moet ook kunnen laten zien dat je bent getest, genezen of gevaccineerd
Dit geldt dit jaar ook! We hebben nog kaarten beschikbaar. Als je er een wilt, even een e-mail sturen met je volledige naam naar admin@staudt-twenthe.com. Tot in Düsseldorf!
Helaas ben ik nu verhinderd om deze erg leuke beurs in Düsseldorf te bezoeken. Echt een grote aanrader. 2 jaar geleden heb ik mij kostelijk geamuseerd. Misschien dat het (top)merkaanbod nu wat minder is, maar dit zou mij zeker niet weerhouden hebben om nog een bezoekje aan deze beurs te brengen. En topmerken zijn er te Düsseldorf meer dan voldoende. Een rondje over de Koningsallee leert dat. En de inwendige mens is daar ook al uitstekend te versterken.
Ik ben er ook bij vrijdag en zaterdag even rondkijken hier en in de Altstadt. Zin om de nieuwe Fortis horloges te passen en een biertje te drinken met wat HF’ers.