Watchtime 2025 beurs in Düsseldorf

Het is definitief. Ik kom samen met een oud collega.

1 like

Ik ga ook! Met een forumgenoot/klasgenoot/vriend.
@nash. Op Zondag.

3 likes

Ik ga vrijdag. Zijn er nog meer mensen die ik vrijdag ga zien?

Dank @Zengineer, ik ga daar zeker eens even rondneuzen. Ik kan er in een uur zijn, zowel per trein als per auto. :smiley:

@Jean_VandeLanotte, ga jij ook mee, aankomende zaterdag 28 oktober a.s.; ik kan je ophalen als je wilt, of per trein … :wink:

2 likes

Bedankt hoor, @Zengineer, voor dezen tip. Ja Hans, ik zal graag meegaan naar Düsseldorf. :smiley:

Verder plaats en tijd doorgeven per P.B. graag, @Hans_Groenewegen :+1:

2 likes

Oké @Jean_VandeLanotte, per P.B., afgesproken. :+1:

1 like

Nou, dan tot zaterdag, @ Jean, @Jean_VandeLanotte :smiley:
Óp naar de Düsseldorf Uhrenbörse, yihaaawwww :+1:

1 like

Jawohl, Herr @HorlogeHalle, “Kö”, kurzer wird’s wohl nett. :wink:

@HorlogeHalle, Effes, Verzeihung, kurzer = kürzer (mít Umlaut). :smiley:

Leuk, ik ben er ook zondag met een vriend. Voor mij de eerste keer dus ben erg benieuwd :+1:

Vile @Veblen-ware, nichtwahr ? :smiley:

Viele, nicht ‘vile’ (ich, alter Schwede, irre mich wieder mal), @Veblen :wink:

Aan misschien zien we ons daar wel :+1:. Vond het vorig jaar geweldig. Prachtige stukken in handen gehad welke ik toch minder snel in een juwelier zal passen. Ook een aantal leuke mensen gesproken.

Ben benieuwd naar dit jaar!
Zondag is ook ideaal rijden in Duitsland. Stad is lekker rustig. Kans is groot dat heel duseldorf in Venlo rondhangt

5 likes

Laatste jaren ook eigenlijk altijd op de Zondag gegaan, deze keer heb ik voor de Zaterdag gekozen. Kan ik nog even boodschappen doen en wellicht naar de “Japanse” wijk in het centrum voor te eten.

Veel plezier Zondag!

Als voormalig inwoner van Venlo kan ik zeggen dat Düsseldorf niet zo snel naar Venlo komt. Daar komt over het algemeen Duisburg, Oberhausen, Dinslaken ed. Maar terug naar de Watchtimebeurs; ik ga er nu voor de 3e keer heen en het is echt een aanrader :sunglasses:.

1 like

Vorig jaar op de zaterdag geweest. Absoluut een leuke beurs. Lekker veel kunnen passen en veel interessante gesprekken gevoerd. Mijn zoon kan dit jaar helaas niet mee ivm zijn studie. Jammer want ik wilde er wel een traditie van maken

Vrijdag ook samen met Frederik @De_Guru aanwezig, op uitnodiging van @ABCSteed!
Zin an!

6 likes

Leuk! Gaan jullie ook opnames maken voor de podcast? Of wordt het net zoals ik lekker passen, kletsen en nerden?

1 like

We nemen de spullen zeker mee. Alleen kan het inderdaad goed zijn dat we aan opnemen niet toekomen. Wie weet :sweat_smile:

2 likes

Wij gaan zaterdag! Vorige keer leuke gesprekken gehad bij o.m. Formex, Fortis en Sinn. Met name Laco heeft deze keer wat nieuwigheden die mijn interesse hebben (DIN 8330, Cuxhaven/Bremerhaven 39mm en Atacama UTC).

1 like