Morgen ook present samen met Zirx, Vinner en Watchgeek
nog kijken of ik een milieusticker kan regelen onderweg
iemand tips…
Mooie dag in Düsseldorf!! Altijd leuk om weer bij te kletsen met @ABCSteed en de rest!
Ps er zijn ook andere horlogemerken ![]()
Mooie foto’s Onno ![]()
Dit jaar moet ik WatchTime helaas via HF volgen, volgend jaar weer een biertje of een colaatje bij en met @ABCSteed
Wij komen gewoon die tap legen @ABCSteed … We blijven een nachtje in Düsseldorf voor de afterparty ![]()
Vast wel ![]()
Mij kan je hier aan herkennen.

Gek op multitasken.
Jupp ziet eruit als een leuke man. Maar die wie was die knappe dame?
Geldt voor mij ook. Mijn zoon en ik slaan dit jaar over vanwege andere werkzaamheden en bezigheden, maar zijn er de volgende keer graag weer bij. Wel tof dat we het hier enigszins kunnen volgen
Fortis is goed bezig! Dank voor de foto’s. Ik ben zelf niet in de gelegenheid te gaan en dan is het leuk zo een beetje mee te genieten. ![]()
Leuke beurs! De prachtige horloges van Kudoke van dichtbij kunnen bewonderen en verder aangenaam verrast door Formex, vooral de zalmkleurige meteoriet, en Cimier.
Voor herhaling vatbaar!
Vandaag geweest met een groepje! Leuke beurs waar je op je gemakje alles kunt bewonderen binnen een dag. Bedankt @ABCSteed voor je mooie uitleg over Fortis! Een mooi beeld van het merk gekregen.
Daarna nog ff het centrum in geweest langs verschillende boutiques.
Bij de Breguet Boutique werden we erg gastvrij ontvangen en kregen we na afloop een mooi boekje mee en als troost voor de regen ook nog 2 heuse Breguet paraplu’s! Erg leuk.
En als afsluiting nog lekker een paar biertjes gedronken en nu onderweg naar een Duitse schnitzel!
@MisterRoderick @Siebe @ChristianvanTeeffelen
@ABCSteed bedankt voor de goede zorgen ![]()
Samenvatting: Bier, horloges en een Yank die aan het vertellen was over customized auto’s een nog te ontwikkelen Fortis Showermaster.
Deze had de Yank bij zich. Nooit van gehoord, wel een tof ding.
Tot de volgende Arjen ![]()
Hier kan ik mij alleen maar bij aansluiten!
Maar die gaat nu wel het douche horloge introduceren in LA. ![]()
Je bent toch een trendsetter Bart ![]()