Wave Dial only

Niet meer in bezit. Maar het foto materiaal nog wel.

2 likes

Dit was een van de horloges die ik in gedachten had toen ik het topic aanmaakte. :smiley:

1 like

4 likes

Onda time!

7 likes

Hier een Blacklist Cobalt Blue Divematic DM-3. Op de dial een klein golvenpatroon, maar deze zorgt toch voor veel invalskleuren en verandering. Ik ben er zeer content mee.

4 likes

Bijna vergeten dat ik zelf nog een 2de wave dial bezit. Deze zwarte citizen eco-drive. @Slin had jij niet de witte plaat?

3 likes

Grijze plaat :ok_hand:t2:

2 likes

Aah, juist ja. Op de metalen band dan nog. Op deze plaat komen de golven beter uit :+1: Gek dat die golven op de plaat minder duidelijk worden als je inzoomt op de plaat

1 like

Misschien vanwege de cirkels onder de cijfers :thinking:

1 like

Ik heb geen idee, maar het lijkt idd alsof er een circulair patroon doorloopt tot aan het center van de plaat. Zou dat aan de onderkant van de plaat zitten? Mischien is dat een eigenschap van de eco-drive technologie, en is dat beter zichtbaar bij een lichtere plaat? Ik ben hier maar hardop aan het denken hoor… :man_shrugging:

Ik denk effe mee :grin: …Er zit ook een lichte sunburst in de plaat…bij mij zie ik dan dat de ‘waves’ een beetje verdwijnen :face_with_monocle:

1 like

5 likes

Kan er ook mee te maken hebben natuurlijk. :slightly_smiling_face:

1 like

Ah ja …gewoon een grappig horloge :+1:t2::smiley:

1 like

4 likes

3 likes

Ik doe mee😁

3 likes

Hier hoort de Certina inderdaad ook tussen!

1 like

T monster met golven:

En Hokusai :grin:

1 like