We gaan weer stemmen, wat draag jij?

What else

6 likes

Niet discrimineren maat.
Stemvee = stemvee.

De Speedmaster FOIS.

10 likes

Au, dat ziet er niet goed uit. Gebroken pols? Ben je gestruikeld over de stembus?

12 likes

Extreem links.

3 likes

Vanochtend al vroeg naar de stembus. Inclusief een volmacht. Dus 2 stemmen voor het lokale bestuur.
Nu wachten we de resultaten in de schemering af.

12 likes

Oh zijn dat ze :joy:.
Nou hier absoluut GVD geen FVD.
Wel netjes gestemd natuurlijk. Dit had ik om:

9 likes

Oef, wat een mooie Breitling. deze kende ik nog niet. Referentie?

2 likes

Dankjewel! Dit is 'm: https://www.breitling.com/us-en/watches/premier/premier-automatic-40/A37340351C1P1/

:slightly_smiling_face:

1 like

Een Reverso? Ik ben lid van de tegenpartij en draag ook zo’n ding. Dat valt reuze mee.

2 likes

Ik had in mijn stembureau team twee dames met een Longines, notabene exact dezelfde. En een meneer met een ijsblauwe Tissot PRX.

Hoe dan ook, de stemmen zijn geteld dus ik zit weer thuis. Dus mede namens alle andere vrijwilligers bedankt voor jullie stem!

(En mocht je dit zelf ook eens willen doen, neem even contact op met jouw gemeente en schrijf je in, ik kan het iedereen aanraden)

8 likes

‘geen gezeik iedereen rijk’ :v:

1 like

Ik had vooral veel hippe Casio’s bij alle jonge studenten/expats bij mijn bureautje. Voor de wrist candy heb ik wel eens op een betere locatie gezeten haha.

1 like

Aantal FvD stemmers om mij heen, maar die claimden dat mijn Omega Moon watch daar nooit geweest was :frowning:

8 likes

Ik vind die kliko’s altijd erg treffend: ik heb vaak toch al het gevoel dat ik mijn biljet beter in de vuilnisbak kan gooien met al die liegende politici.
En zo krijg ik toch een beetje dat gevoel :grin:

1 like

En dat is ook zo. Ik neem even aan dat je het exemplaar van Buzz of Neil niet in handen hebt.

:clap:

Overigens wil ik daarmee het gedachten’goed’ en de hersenspinsels van bepaalde partijen absoluut niet goedpraten, verder. This was not an endorsement, zal ik maar zeggen.

1 like

Weet ik.

Dit is ook geen plek voor politiek. We leven in een democratie en gezonde discussie is prima, maar zodra mensen de reguliere wetenschap opzij zetten om een tinfoil hat verhaal van TikTok te citeren ben ik er in ieder geval klaar mee.

1 like