Weer een Breitling-Bandjes-Vraag

Marc-B1 Schreef:

Daar is een reden voor :wink:

En die is ???

Wel,

Ik draag mijn ‘betaalbare’ horloges veel meer.
Daarom kan ik er ook meer foto’s van trekken.
Mijn foto’s trekken nooit op veel.
Hoe hoger de kwantiteit, hoe meer kans op kwaliteit…

Daarnaast zijn mijn foto’s nooit ‘echt goed’, hierdoor lijken de ander op niets.

Bwa, niks van aantrekken, Mathias: oefening baart kunst !

Als ik zie hoe handig jij bent op de computer… tegenwoordig bestaat er toch Photoshop ??? Een beetje over- of onderbelicht is toch zo gecorrigeerd. Zelfs wat opscherpen is geen probleem meer. Enne…een mens kan toch niet in alles even goed zijn. Allez, toon maar es een Breitling. 't Mag desnoods een “flou artistique” zijn :smiley:

Marc-B1 Schreef:

Geef nu toe: het is toch een mooie foto, niet ?

Een Breitling kalfslederen band kost iets van een
100 euri dacht ik; een croco 400…

Nu een kalfslederen met een doornsluiting is nog
te doen.
Koop je een lederen gepolsterde band van een
bekende horlogebandenfabrikant ben je ook 50 euri
kwijt.

PS: Ik zou toch es 1 Alpha kopen, dan kan je ten
minste zien hoe goed het echte spul is ! (tu)

Ik maak wel een prijsje. :smiley: ( en ik lijm de
schroefjes gratis vast :smiley: :smiley: :smiley: )

oke omdat je graag antwoord wilt, ik heb toen met de inkoopactie 2 “sub’s” gekocht om eens te zien wat je krijgt voor het geld …en voor het geld is het helemaal niet verkeerd.
beangstigend zelfs dat het kan …daardoor kun je je weer afvragen hoe het idd kan en je eigen conclusies trekken waar ik liever niet op in ga omdat we allemaal wel weten waar dat op uitloopt :wink:

om weer terug te komen op de banden :slight_smile:
kijk ik zelf ook altijd rond en weet ik dat niet merk-banden vaak net zo goed en goedkoper kunnen zijn.
maar daarbij ook terug wil komen om het punt, dat helaas … ja ja helaas voor een omega fanaat breitling 1 van de mooiste banden heeft voor relatief weinig geld en heel mooie systeem met hun vouwsluiting.

hier mijn super avenger en navitimer world …de klokken mis ik niet de band is een ander verhaal :wink:

maar in ieder geval succes met het maken van de juiste keuzes (tu)