Wéér een Tudor release 23 juni!?

1 like

Daar gaan we… voor de derde keer inmiddels :joy:

1 like

Geen idee wat die video laat zien

Rengdengdeng!!! Tudor Submariner komt u maar door!!! :sunglasses::+1:

2 likes

Zijn er alweer lieden die een aanbetaling hebben gedaan? :crossed_fingers: Ik zit effen terug te zoeken wie dat ook alweer waren. :rofl:

2 likes

Niet echt mijn ding…

4 likes

Met verstelbare sluiting…

Eindelijk zijn ze gekomen met weer een uitvoering van de bb58, wahoe. :rofl:

3 likes

Op naar de 1000 black bay varianten! :joy:

Dat is wel een goed idee, zou zo’n sluiting ook op de stalen uitvoering beschikbaar komen?

5 likes

Dat zou je wel verwachten.
De clasp heeft ook een ander layout, rechter, niet meer de ronde vorm van het Tudor shield

2 likes

Ik vindt hem wel geslaagd. Verder een beetje jammer dat hij alleen in het buitenland verkrijgbaar is… zo bijzonder vindt ik hem dan weer niet dat ik daarvoor op pad zou gaan. En in het verlengde van de derde “hype” valt het natuurlijk weer gewoon tegen :joy:

1 like

50+ mm

Cool! Vandaag stond ik bij Gassan en vertelde ik dat het jammer is dat ze tot nu toe nog geen hebben uitgebracht met bronze band. :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Is brons tegenwoordig goedkoper dan staal?

Erg mooie sluiting! En erg fraai horloge! Mijns inziens een regelrechte hit! :champagne::tada:
Wat een heerlijke volledig bronzen klatsert.

2 likes

Haha, hier 1 van die gekken van de vorige keer! :wink:

Maar ik moet zeggen, als ik voor deze had aanbetaald had ik 'm wel opgehaald, ik vind 'm wel gaaf! Zeker op de bracelet!

Maar ja, nu alleen bij boutiques… Gedoe!

Gister die zilveren nog gezien, als die een bracelet had gehad had ik die misschien wel gekocht.

Maar uiteindelijk denk ik dat het een BB58blue gaat worden, maar dan ga ik wel even wachten op de versie met een vernieuwde clasp! :ok_hand:t3:

3 likes

Prachtig.
Maar ik kom er langzaam achter dat bronze niet per definitie mijn ding is. :see_no_evil:

Ik vind die geslaagd, misschien mijn eerste tudor… als die te vinden is tenminste

1 like

Lekker ding hoor! :+1:

5 likes