Gaaf!
Hier sinds kort een horlogebandjesbox in de lade.
In een woord samengevat:
‘Ideaal had ik jaren eerder moeten doen!’
Uhm akchually… Dat zijn 7 woorden
sorry
Ziet er super uit, veel ruimte!
Blijf me er elke keer over verbazen wat een rabbit hole deze hobby is. Eerst koop je horloges, dan horlogedozen, dan bandjes, dan bandjesmappen…dan weer gereedschapjes, etc. etc.
Deze moest er nog bij:
Absolute aanrader die box!
Deze komt vandaag aan trouwens
Molequin
smooth calf grigio
Plaatjes???
Ik heb mezelf getrakteerd op het bandje uit de openingspost!
Vind 'm erg mooi staan, al had ik wel willen weten dat er QR pennen in zaten.
Was echt een crime om die er uit te krijgen.
(mijn Certina is 18.6mm tussen de lugs dus ik doe een 19mm band met 18mm bars )
Ik trek de QR knopjes er altijd gemakkelijk af met een tangetje. Daarna gaat de rest eruit als een normaal pennetje.
Uiteraard prijs zichtbaar van zo’n pushpin, wauw jij bent echt zo cool.
Ik wou dat ik jou was.
Had je ze niet beter uit de verpakking kunnen halen? Dan hadden we ze kunnen zien. Of gaat het, zoals Munkel zegt, erom dat iedereen kan zien dat ze lekker duur en van Patek zijn?
Alleen jammer dat we al dat moois niet kunnen zien.
Dat was achteraf gezien vast veel makkelijker en beter voor het bandje geweest
Zijn dit witgouden Quick release dingen?
Wat snij je dan open?
Hier nog veel meer van dat moois:
Beter plaatst die nog ff het stukje van de factuur waar de prijs van dat horloge te zien is, misschien raakt er iemand geïmponeerd.
Huilie huilie? En jij bent 58? _Ik stel je gewoon een oprechte vraag. Kennelijk kan je dat niet waarderen. Ik had eerlijk gezegd ook niet anders verwacht.
Niet weer? Waarom lees je mijn berichten dan? Is het een speciale optie die je kan aanzetten: negeren en toch meelezen?
Fokken? Andermaal: ik stel een oprechte vraag die je kennelijk niet zo kan waarderen.
Ja, maar die vind ik er op leer eigenlijk wel erg goed uitzien.
Ze zien je ook aankomen
Just my two cents maar was het wellicht niet handiger geweest om een Molequin zonder quick release te kopen?
Kan me er iets bij voorstellen op de zeer lange termijn
Maar ik snap het nog niet helemaal… Snij je die band Nou echt kapot? Komt hij er dan niet half scheef aan te hangen??
Of snij je de pennen alleen ‘uit’ de band en prop je ze wel zonder snijden in een nieuwe??