Welk designelement bezorgt je kromme tenen?

We have a winner…!

3 likes

Parelmoer wijzerplaat.

Auwch. Die steekt.

7 likes

Mijn excuus, maar ieder zijn ding toch.:sweat_smile:
Al moet ik zeggen dat deze het kan hebben

1 like

Ik vind hem prachtig! :wink:

1 like

Ik hou niet van een dag+datum. Vooral niet naast elkaar. En al helemaal niet in een andere kleur dan de wijzerplaat.

Dit horloge zou ik zonder de dag en datum echt heel mooi vinden

2 likes

Te korte wijzers.

Pretentieus? Dus iedere militair die met een onderscheiding loopt is pretentieus? Ik liep destijds ook trots met mijn Flipper

Het zou zomaar kunnen! Ik vond het vroeger ook lelijk. Nu vind ik het gewoon erg mooi.

1 like

Horloges met 1 wijzer aanduiding ( Meistersinger),
Heren horloges in een damesmaat ( <40mm)…

Daar zit verschil in vind ik. Militairen zetten hun leven op het spel, beschermen mensen en krijgen imho daar te weinig voor terug.

Een horloge komt uit de fabriek. En natuurlijk is het top dat je horloge 300m diep kan, automaat is, gecertificeerd binnen richtlijnen xyz en etc. Het grootste probleem daarmee is dat het op de wijzerplaat staat. Op mijn wasmachine staat ook niet op de buitenkant dat hij 20 verschillende programma’s heeft, dat staat aan de binnenkant waar ik hem instel en in de handleiding. Het andere probleem, een defecte pakking en dag 300m, servicebeurtje te weinig of slecht uitgevoerd en dag COSC waarden.

Een horloge hoeft niet trots te zijn op zijn prestatie, maar als je iets op een wijzerplaat zet verwacht ik dat het waarde heeft en altijd zo is (ongeacht de staat). Die militair heeft iets gedaan op een bepaalde punt in zijn leven, heeft ergens voor gestaan en draagt dat zijn leven lang mee. Militairen en anderen binnen het veiligheidsdomein, wil ik niet vergeleken hebben met een object. Dat is hen niet waardig.

3 likes

hoe verpest je een horloge in 3…2…1…
bah :nauseated_face:



Het kompas, voor de rest gaat het wel. :+1:

5 likes

Ik vind het wel wat hebben hoor… In ieder geval niet mainstream…

1 like

Meestal geen succes recept. Waar ik me vooral aan stoor is dat de subdial dezelfde tijd aangeeft als de maindial.

Gewoon 2 verschillende moeilijkheidsgraden om de tijd af te lezen.
Misschien kan je hem loskoppelen en vervolgens besturen als een Drone.

Gogogadget

1 like

GMT?

Ja zou kunnen, wel de pauperiaanse uitvoering met twee quartzen dan.

1 like

:joy:

1 like

Nu je het zegt… Extreem goed afleesbare gmt.

2 likes