Helemaal mee eens!
Gezien het feit dat alle 3 horloges nogal verschillend zijn kan ik me niet voorstellen dat je zelf geen 1 2 3 lijstje kan maken
Maar ik zou de Squale 1521 kiezen vanwege het feit dat die in veel kleuren en varianten leverbaar is , en vanwege bovengenoemde feiten.
Ik vind die Sinn (en de hele EZM-serie) het gaafst, maar een Squale is ook niets mis mee.
Zeker de Squale. 1521 is echt een top horloge!
Best sneu om dan je eigen advertentie te gaan pluggen.
Zeker de 1521!
Gewoon goede marketing.
Sinn , eigen smoel
Gelukkig heb ik ook aangegeven dat de CWC, in mijn optiek, de keuze zou zijn.
Als @sanderg80 mijn reactie een probleem vind, vertrouw ik er op, dat hij me dat aangeeft.
Best sneu, dat je ongezouten mening er direct uit moet komen. Zie je aanbeveling niet direct terug…
Team Squale
Squale
Ik heb zelf een Squale 1521 en die bevalt goed!
Hier ook team Squale dus
- 30 ATM
- 5 jaar garantie ook op WR
- slideclasp
- volledig met superluminova gevulde indices
- Chronometer regulated
Zover ik weet is het verboden om links naar (eigen) verkooptopic te plaatsen, dus terechte opmerking.
Van deze drie de Squale voor mij.
Van deze 3 zeker de Sinn.
Dan een heeele tijd niks…en dan de Squale
Ik zou voor de: CWC 1983 Royal Navy Divers Quartz Re-Issue gaan. Top op nato. Heerlijk voor aankomende zomer.
Tja, ik ga ook voor de underdog, de CWC
vind de CWC Ti300 Titanium 5 wel een mooiere uitvoering dan de RN300-83
Tja… de winnaar is wel duidelijk
Dank voor jullie (enthousiaste) deelname!
Het aantal modellen van squale is overigens vrij overweldigend… welke 1521 zouden jullie kiezen? (Ik zag al “polished” genoemd worden
Tips voor straps zijn ook altijd welkom
Dit is altijd een subjectieve keuze!
Ik heb een Polished Matic, en vind deze erg fijn en Shiney! Maar… Ik heb een brushed case 1521 MM, en dat is toch ‘something else’. Er zitten namelijk ook polished delen bij, wat het horloge een nog meer " premium" look and feel geeft, als ik dat zo kan en mag noemen.
Tja, FKM is wat ik voornamelijk draag. Ik wilde persé een stalen band bij mijn MM, maar die heb ik er slechts een paar dagen op gehad. Rubber/FKM geniet dan toch mijn voorkeur, omdat het een stuk lichter draagt.