Welk “goedkoop” horloge behoudt draagtijd in jouw collectie

Mijn laatste NA. Lijkt erger gekrast dan ie is… maar dat highpolish is erg besmettelijk.

Rodania, “frisse” beater. Leuke andere case shape.

Gshock omdat het soms beter uitkomt.

12 likes

Goedkoop of niet, dat is wel een fraaie wijzerplaat hoor! :+1:

Voor mij zal het -net als velen hier boven- een oude Casio of de Velona van pa zijn.

5 likes

De Bulova Lunar Pilot, gewoon op coolness points.

11 likes

Ahhhhh die herken ik, het menstype waarbij duur, maar vooral “voor eenieder herkenbaar als duur” gelijk is aan mooi!

Leuke mensen zijn dat!

Anyway ik wissel vaak van horloge en heb er best wat , en het ene horloge krijgt meer polstijd dan het andere.

Maar bv mijn Jaeger LeCoultre Reverso Grande Taille kreeg de minste polstijd van allemaal en is niet bepaald een goedkoop horloge.

Maar ik draag

Met bijna net zoveel plezier als

11 likes

Deze altijd om naar het werk dus krijgt de meeste draagtijd. Voor een prikkie gekocht op mp.

10 likes

8 likes

Blijft een prima vrijetijds horloge.

16 likes

Beginnend verzamelaar, maar deze krijgt stiekem best veel draagtijd. Komt mede door de nato strap, draagt erg lekker!

10 likes

Mijn hele collectie is goedkoop dus eigenlijk alles wel

2021 komen er non vostoks bij :joy:

16 likes

Deze is wel heel bruut :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

:slight_smile:

Deze horloge heeft idd iets… :ok_hand:t2:

11 likes

Zo’n beetje elke nacht, vanwege het tritium, en krijgt daarmee veruit de meeste draagtijd - hoewel niet helemaal bewust.

afbeelding

8 likes

Ik heb gelukkig meerdere goedkope horloges die veel draagtijd krijgen. :slightly_smiling_face:

Sinds dit weekend b.v. deze ontzettend leuke Wolbrook re-edition van een vrij bekend tool horloge uit de jaren 60. Gekregen van Mevrouw Niglo en ik ben er helemaal dol mee… :blush:

12 likes

Dikke knaller :grin:

1 like

Ik heb alleen maar goedkope horloges en ik draag ze allemaal.

5 likes

14 likes

Veel G-shock in dit topic.
Net een muurtje gemetst, en dan gaat deze uiteraard aan. Ook als ik op de rollen fiets dan gaat deze om.

Hij dient dus vooral om de andere horloges te sparen.

8 likes

Maak er in plaats van “goedkoop” maar “betaalbaar” van.

5 likes

Onbetwist de Certina DS Action!

16 likes

De Citizen NY0040 Promaster. Een absolute topper :sunglasses::+1:

18 likes