Die snap ik, ik draag mijn CW volgens mij al vanaf '19, heb daarna zat leuks gezien maar iedere keer als ik die CW zie ben ik tevreden. Deze serie is zo geslaagd, de kast, wijzers en indexen kloppen en vind ze allemaal mooi. Maar deze blijft ook om te smullen hoor, mooie frisse kleur.
De speedy reduced is echt geweldig, heerlijk formaat, fijne bracelet, past eigenlijk overal op. Permanent in de collectie tot m’n zoon oud (en wijs) genoeg is om hem van papa te krijgen
Mijn Globemaster is al weken (misschien zelfs maanden) mijn “daily”. Alleen als ik ga zwemmen of klussen, doen ik m’n beater (SPB143) om.
Waar ik een jaar geleden “bang” was om ‘m te veel te dragen, heb ik ‘m nu dag & nacht om.
Toevallig afgelopen zondag m’n Speedmaster BA weer om de pols geslingerd. En als ik die zat ben, gaat de Globemaster weer om de pols!
Best een aantal CW’s in de lijst! Bij mij ook het meest inzetbaar voor wat dan ook daarmee ook het meest om de pols. Zelfs bij het te snorkelen in Kroatië.
Dat zal dab toch deze beater zijn: 2016 Breitling Colt 41MM Volcanic Black Concentric dial deze zijn inmiddels ook discontinued wat hem nog wat leuker maakt.