Welk horloge draag je het vaakst?

Die snap ik, ik draag mijn CW volgens mij al vanaf '19, heb daarna zat leuks gezien maar iedere keer als ik die CW zie ben ik tevreden. Deze serie is zo geslaagd, de kast, wijzers en indexen kloppen en vind ze allemaal mooi. Maar deze blijft ook om te smullen hoor, mooie frisse kleur.

Toppertje, ga je nog lang plezier van hebben.

1 like

De speedy reduced is echt geweldig, heerlijk formaat, fijne bracelet, past eigenlijk overal op. Permanent in de collectie tot m’n zoon oud (en wijs) genoeg is om hem van papa te krijgen :sunglasses::+1:

1 like

De Halios Fairwind komt het vaakst in de roulatie voorbij.

10 likes

oh ik dacht dat je die garminfiets het vaakste droeg

1 like

Je doet gek. Ik heb helemaal geen garmin fiets, enkel een headunit.

het helpt ( gek doen)

1 like

Mijn Globemaster is al weken (misschien zelfs maanden) mijn “daily”. Alleen als ik ga zwemmen of klussen, doen ik m’n beater (SPB143) om.
Waar ik een jaar geleden “bang” was om ‘m te veel te dragen, heb ik ‘m nu dag & nacht om.

Toevallig afgelopen zondag m’n Speedmaster BA weer om de pols geslingerd. En als ik die zat ben, gaat de Globemaster weer om de pols!

10 likes

Best een aantal CW’s in de lijst! Bij mij ook het meest inzetbaar voor wat dan ook daarmee ook het meest om de pols. Zelfs bij het te snorkelen in Kroatië.

4 likes

Zonde van die BB :grinning_face_with_smiling_eyes:

De Sarx krijgt de laatste tijd meer draagtijd en daar wordt ik blij van.

3 likes

deze zit nu al 9 dagen op de pols,
en gaat er mogelijk de volgende vier weken niet van af,
beetje geluk nodig en deze brengt dat wel, hoop ik :crossed_fingers:

6 likes

Nu toch wel al 4 maanden de Sub dagelijks.

sinds kort ook een Pro erbij en die krijgt eigenlijk te weinig aandacht :face_with_peeking_eye:

Moet ik toch ook maar wat meer gaan dragen.

11 likes

Om eerlijk te zijn deze: (want tijdens sporten en iedere nacht)

Wat mijn mechanische horloges betreft is het deze (Bij aankoop nooit gedacht dat deze qua draagtijd een eerste plek ging innemen)

8 likes

Veel succes en geluk gewenst met wat het ook mag zijn, waar je het bij nodig hebt. :pray:

2 likes

Dat zal dab toch deze beater zijn: 2016 Breitling Colt 41MM Volcanic Black Concentric dial deze zijn inmiddels ook discontinued wat hem nog wat leuker maakt.

10 likes

4 likes

4 likes

6 likes

Op dit moment deze lekkere “lompe” jongen, dat veranderd als de Crosswind terug is van een service :sunglasses:

4 likes

10 likes