Welk horloge draag jij op vakantie?

Blijft een kicke G!

1 like

Naar Thailand sowieso de '10 gekochte, '17 zelf geservicede SKX009J op een nieuwe, blauwe Uncle-strap. Recent kleine beurt, tikje bijregelen en dubbele wd-test uitgevoerd. Twijfel of ik daarnaast nog de nieuwe Edox Delfin mee zal nemen - voor de zorgeloosheid beter van niet denk ik.

1 like

Hiken met deze…beetje beroerde foto…de donkere luchten trokken mijn aandacht :grimacing::cloud_with_lightning:

13 likes

Kan niet kiezen, dus blijf dit jaar maar thuis…

3 likes

18 likes

Zoals ieder jaar weer de Squale 1553…
Heerlijke vakanties maar eentonig op horlogegebied.
Luxe hè!!!

13 likes

Met het meer van Geneve op de achtergrond voelt iedereen zich thuis :switzerland::joy:

22 likes

Al een paar dagen deze om. Tevens een oranje rubberen band (Uncle Seiko) en een zwarte rubberen nato band (Zuludiver) om af te wisselen.

17 likes

Vanwege de hectiek tijdens het inpakken: helemaal vergeten , dus geen.

Wilde eigenlijk gewoon de :apple: meenemen. Maar nu dus blootbepolst. Opzich ook best ok.

3 likes

Goed excuus om op vakantie een NA te scoren!

Beetje jammer alleen dat Seiko van die kloten uurwerken levert

18 likes

Daarom draag ik altijd deze op vakantie, +2 sec :ok_hand:

21 likes

Vandaag besloten dat de goedkopere horloges mee gaan:

7 likes

Geweldig mooi

1 like

Geen slecht idee. Maar soms, bijvoorbeeld bij het uit eten gaan, denk je dan “had ik maar…”.

2 likes

11 likes

Dan denk ik eerder: Thuis is de rest. Op vakantie kan alles! :slight_smile:

2 likes

Kwam ik gisteren ook achter :face_with_peeking_eye:

Had m’n Seiko srpd73k1 op zwarte tropic aan de pols bij vertrek. Wou gisteren het bandje omwisselen voor een nato omdat die met ca. 40°C graden toch wel om de pols “plakt”, kom ik tot de conclusie dat ik deze vergeten was…

Dan maar de G-Shock met bracelet voor het actievere werk…

Je raad het al… :joy: