Zit je in Portugal? Waar?
Lagos
Nice wij zijn in Portugal
Fijne vakantie!
Waar zit je
Costa Lisboa, vlakbij Ericeira
Oei dat is nog 3 uur rijden met de auto
Grappig! Ik was daar ook gisteren haha…
Zonde man, om die Tudor mee te nemen op vakantie. Je kunt hem veel beter aan mij verkopen
Ik ga volgende week weer weg, hoera!
Naar Scandinavie had ik afgelopen augustus niet echt wat spannends mee:
Tissot V8 Automatic. (ja, ik draag een Taylor Swift shirt

Ik had ook nog m’n zelfbouwer mee, maar die kan ik niet vinden op een foto uit Scandinavie. Ach. het is hoe het is.
Maar goed, volgende week ga ik dus voor 2.5 week naar Mexico, en ik zit te popelen om te gaan. Deze neem ik mee:
Ball Spacemaster I. Ik vind deze helemaal te gek. Titanium, chrono, saffier, én GMT. Ik heb 'm per ongeluk afgelopen juni gesloopt, maar Timefix heeft 'm geweldig hersteld. Deze zit vol krasjes omdat ik 'm al echt overal mee naartoe heb genomen. Behalve dus Scandinavie, want deze was pas gereed ná die trip.
Omega Speedmaster HB-Sia. Chrono GMT titanium. Licht, klein, en niet te opvallend.
De Tutima M2 gaat ook weer eens mee. Ik heb een watch roll voor 5 stuks, dus ik kan er zes meenemen! De M2 had ik al eerder mee naar Mexico en daar heeft deze echt z’n strepen verdiend. Licht, super-comfortabel, 200 meter WR dus ik kan 'm écht overal dragen.
Ik ben niet zo van de cyclopse op een horloge, maar ik vind het supercool gedaan in deze. Deze is groot, 46mm, met haast een kasteel van staal als crown guards. Maar deze draagt voor mij waanzinnig comfortabel.
Mijn 38mm zelfbouwer. Chrono GMT, automaat (ETA 7754!), saffier voor en achter, 316L staal, met gouden wijzers. Niks matcht omdat ik alles bij elkaar geraapt heb, maar ik stoor me er niet zo aan. Het formaat maakt 'm ontzettend draagbaar en hij heeft net genoeg lume om de nacht door te komen, en voldoende waterdichtheid om mee te kunnen zwemmen.
Het is duidelijk: Chrono GMT is mijn thing, en in alle maten. Van 38 tot 48 millimeter, ik draag alles (nu geen 48mm mee!). Misschien laat ik de Ball en Omega toch thuis, bij nader inzien, en neem ik nog een Hamilton en een Longines mee. De Ball en Omega staan me veel dichter bij het hart dan die anderen, en als ik die kwijtraak, zal mijn humeur en gemoed er serieus onder lijden. Ik overweeg en twijfel in gelijke mate. Maar goed, je kan niet leven in angst, toch?
Een van de dingen die ik helemaal te gek vind uit Mexico is dit: een fles rum voor EUR8.50. Gewoon, bij de lokale supermarkt te koop.
Dat t-shirt?
Shirt? welnee. De pushpin waarmee het bandje vast zit.