Welk horloge draag jij op vakantie?

Zo ga ik dus ook met mijn Sub om. Vroeger altijd en overal en tegenwoordig kies ik voor een minder opvallend horloge op wat drukkere plaatsen.

1 like

Breitling SuperOcean Abyss, mijn vriendin legde hem al voor me neer: deze draag je altijd op vakantie toch?

9 likes

IYKYK :grinning:

In Willemstad keek er niemand om naar m’n Doxa (of G-Shock)… die zwervers leken wel veel interesse te hebben in m’n Canon camera… die heb ik maar even terug in de tas gedaan :sweat_smile:

Dat er eentje behoorlijk aan het gapen was en begon te seinen naar iemand aan de andere kant van de pontjesbrug was een aparte gewaarwording.

3 likes

Ja, Curacao is ook ziets ja. Een vriend van me liep in 2016 mét z’n camera Otrobanda in, en kwam zonder camera terug :wink:

Enfin. Ik zie vaak in het buitenland ook veel “jokers” onder de toeristen hoor, sjongejonge. Ik kom jaarlijks meermaals in Barcelona en heb daar voor mijn neus al zó vaak berovingen van camera’s, tassen, Rolexen en zelfs dure zonnebrillen gezien, dat ik me telkens weer verbaas dat er toch weer mensen met dure designerspullen en horloges de straat op gaan.

2 likes

In Barcelona ga ik ook nog enkel naakt over straat, al schijnt dat orgaanroof ook niet tegen te gaan.

5 likes

:laughing:

7 likes

Hahaha, die zag ik niet aankomen

Het veranderd nog wel eens maar dit is het huidige duo voor de aankomende vakantie:

Al twijfel ik om de Tudor nog terug op staal te zetten. En op dezelfde tijd :clown_face:

12 likes

Als hij niet verkocht wordt zal het deze worden!

11 likes

9 likes

Zou ik persoonlijk wel doen. 1 op staal, 1 op rubber en desnoods neem je wat NATO’s mee :wink:

1 like

Deze wordt het denk ik.:slightly_smiling_face:

5 likes

In Mojacar (heel veel fijne beachbars)

13 likes

Ik loop al 20 jaar met een Sub om in Barcelona echt nog nooit last gehad… Gewoon op de ramblas ook… Er staat daar zo veel politie dat is ongekend… Je moet natuurlijk niet s’nacht’s de buitenwijken opzoeken…

Nog een plaatje voor de sfeer.

12 likes

Oh ik heb echt een totaal andere ervaring. Nu heb ik je onterecht joker genoemd, en dat neem ik terug. Maar ik zou toch zeggen: pas wel op. Ik heb er echt veel geweld gezien, met messen, pistolen. En dat alles voor een camera’tje van een paar honderd euro…

1 like

Prachtexemplaar! :+1:t2:

Lekker makkelijke rammer

17 likes

Ik denk sterk aan de Galo. Lijkt mij heerlijk.

13 likes