Welk horloge draag jij op vakantie?

Oef. Lekker plaatje hoor!

1 like

13 likes

Klaarmaken voor een dagje Girona, stadjes en avondjes uit is met de PRX.

18 likes

Buongiorno :it:

15 likes

al een weekje terug van vakantie en deze had ik om de pols
momenteel nog steeds

8 likes

Sinds een jaar of 5 draag ik deze timex op vakantie, door zon en zeewater is de bezel al mooi verkleurd.

Het is bizar hoeveel reactie ik op dit horloge krijg, meer dan op welke Rolex of vintage chronograaf dan ook:

22 likes

Gaaf plaatje, Dan! Enne, proost! :beers:

1 like

1 like

:greece:

9 likes

10 likes

Ik heb dit setje bij me in de Alpen.

9 likes

Blijft leuk hoe je als liefhebber in elke klasse plezier kunt beleven. Mijn bezel van mijn vakantieseiko wil niet verkleuren. Geeft een mooi, dempend effect aan het geheel.

1 like

Je hebt er nog twee over, dus dat ruimt mooi op. :slight_smile:

1 like

Deze natuurlijk

6 likes

Ja bij deze gaat het dus bizar snel. Dat is dan denk ik toch omdat het andere kwaliteit is dan een Rolex.

Wat wel jammer is is dat de bezel er al een paar x is afgevallen. Ik denk doordat er zand tussen heeft gezeten en er daardoor speling is ontstaan :frowning:

1 like

Vandaag deze weer eens uit de doos bevrijd

15 likes

14 likes

Mooie set zo. Ik zou het het horloge in een warm land altijd op staal dragen ivm hygiene issues agv zweet. Niet-staal gaat toch ruiken op den duur. Mbt gebruikerssporen geldt voor mij: het horloge moet mij dienen, mijn leven makkelijker maken, niet andersom. Niet zorgen angst en hoofdpijn toevoegen aan mijn leven. Dit geldt overigens voor al mijn spullen. En als je zo’n horloge na een jaar of 10 dan weer een keer mooi wilt hebben dan laat je hem toch voorzichtig opmaken tijdens een service? Dan leef je toch lekker zorgeloos?
Slechts mijn beschouwing…

3 likes

Snap je punt ook wel, komt denk ik ook omdat ik de Explorer pas een paar weken heb. :wink:
Maar het is toch deze geworden.

11 likes

Vanmiddag zijn eerste duik gehad in het zwembad. Groeten vanuit Cochem aan Moezel.

11 likes