Welk horloge draag jij op vakantie?

Ik denk, dat het deze gaat worden over 2 weken.

4 likes

10 likes

Ik twijfel nog tussen

En

13 likes

12 likes

Deze gaan allemaal mee.

Plus een G-Shock natuurlijk als body guard voor al het moois.

11 likes

Ik moet even goed terugdenken. Maar volgens mij heb ik nog nooit m’n horloge af hoeven doen. Overigens neem ik nooit (voor mij) echt kostbare horloges mee, op reis. Dat vind ik gewoon niet prettig. En nee, ik neem nooit aankoopbewijzen o.i.d. mee. Maar goed ik ga ook nooit, heen of terug, met een duidelijk nieuwe gaawe Reuleks ofzo. :wink:

Mijn laatste aanwinst gaat de vakantie Beuker worden.

21 likes

18 likes

14 likes

11 likes

14 likes

Deze de komende 6 dagen.

10 likes

Deze super robuuste Gala worldtimer/ :diving_mask:
gaat mee naar het zonnige zuiden

Met schroefkroon dus mag mee het water in :thinking:

11 likes

Leuk ding! Maar zou 'm, gezien z’n leeftijd, zéker even op WR laten testen. Of, beter nog, gewoon een recent duikertje meenemen voor de wateractiviteiten. :diving_mask: :ocean:

Reken maar…dat gaat nog wel even gebeuren!

1 like

Hier niet welk horloge draag je op vakantie? Maar welk horloge GA je dragen op vakantie?

Ik heb moeite met kiezen… ik neem er normaal altijd 1 mee omdat we vaak om meerdere plekken komen en ik het niet fijn vindt om daar rekening mee te houden. Meestal gingen we naar een warm oord waar veel gezwommen wordt en was het vaak of de SLA of de Seamaster, maar nu gaat de reis naar Zuid-Engeland met waarschijnlijk wat minder zwemmen en is de SKX007j er nieuw bij gekomen. Keuzestress/luxeproblemen dus een polletje, wat zouden jullie kiezen? (onderbouwing altijd leuk)

SKX007j: nieuw, altijd goed, weinig zorgen.
Speedmaster: echte classic en gaat niet vaak mee op reis.
SLA037: Gaat vaak mee op reis, chique maar toch sportief.
Seamaster: echte GADA, heerlijk qua formaat.

• Seiko SKX007J
  • Omega Speedmaster
  • Seiko SLA037
  • Omega Seamaster
0 stemmers
4 likes

12 likes

Dit was afgelopen mei/juni in Indonesie. Daar draag ik altijd gewoon mijn travel time.

In de zomer naar Denemarken gaat ie naar de kluis en draag ik een G Shock.

10 likes

Deze:

20 likes

De seamaster kan altijd en overal :ok_hand:t2:

1 like