Welk horloge droeg jij het meest in 2022?

AliveWearyEmperorshrimp-size_restricted

1 like

Klopt😁

2 likes

Databaseje?

1 like

Want overdag ben je zo belangrijk dat je continu alles direct moet weten?

1 like

Het is ook wel echt het perfecte horloge om even om te doen zonder nadenken. Sportief maar niet te, comfortabele band, degelijk formaat, zwart past bij bijna alles, dress up, dress down, niet te flashy, voelt wel alsof je iets op je pols hebt.

Ideaal

1 like

Haha nee, sterker nog: ik heb alle notificaties uitstaan. Die Squale past simpelweg niet onder het manchet.

1 like

Kladblokje op telefoon :slightly_smiling_face:

Jij moet ook gewoon 'n vintage hebben. Mooi op de pols en past goed onder het manchet.

8 likes

Ik weet het :rofl:

1 like

Deze die ook vandaag weer gewoon om de pols ging.

7 likes

De Tudor Black Bay 58 Blue:

Aangeschaft in maart en nu al meer polstijd dan de Explorer die ik al in bezit had :+1:t2:.

13 likes

Omdat ik zoveel werk deze:

5 likes

Verzamel pas een jaar echt actief en dit budget quartz horloge heb ik nog niet zo lang. Maar ik vind 'm zo leuk en met de RVS band draagt ie zo comfortabel dat het een grote kanshebber is om dit jaar op de 1e plaats te eindigen…

8 likes

Niet de Komandirskie’s in rood en geel?

1 like

Eigenlijk elke Rus wel.
Ik heb met die dingen iets wat ik niet kan verklaren.
Ze dragen heerlijk, ze kosten geen drol, ze zijn lekker speels . Je kunt op de meeste meer banden kwijt dan op een Scania speciaal transport.
Als ik savonds iets klaarleg of smorgens iets uit de doos pak is het veel vaker een Rus dan iets anders

4 likes

Ik denk dat mijn CWC Fatboy de meeste uurtjes om de pols heeft doorgebracht

7 likes

Ow ok. Op den duur wil eentje die er op lijkt namelijk deze:
https://komandirskie.com/catalog/komandirskie/k_65/komandirskie_chasy_k_65_650536/

Ook een leuk ding. Dezelfde, maar met datum.

1 like

13 likes

En weer een Tudor! Toch wel een heel populair merk hoor, hier op HF! Nice!

2 likes