Nieuwe vraag;
Welk horloge draag je met Sinterklaas dit jaar ?
Dit is wel eindbaas matching met een horloge waar kleuren passend zijn aan de feestdag. Ben benieuwd of je eentje hebt voor Pasen
Helaas niet
Moie wijzerplaat van de Seiko
Geen idee. Zie ik dan wel.
Ik heb het erg met u te doen. Misschien dat deze liedje u wat kunt opvrolijken. De zanger heeft geprobeerd om de stem van Elvis Presley te imiteren:
Scherp
Dit maakt het erger, haha
Misschien als schrale troost; Ik hou er ook niet van om kerst te vieren met mn familie leden. Ik kan er zo niet van genieten van de verschrikkelijke luide drukte. Sommige zijn 3kwart doof en er moet vele keren herhaaldelijk tegen elkaar geschreeuwd worden omdat ze elkaar amper verstaan, alsmede vanwege de drukte van dat iedereen ook door elkaar continu heen praat. En dan nog mn dronken chagrijnige luidruchtige brullende vader. Het voelt zo alsof ik niet spoor omdat ik niet kan genieten van achterlijkheid en drukte. Helaas heb ik ook zeer gevoelige oren.
Uiteraard gun ik het van harte als anderen wel kerst als o.a. leuk en gezellig ervaren.
Je verhaal is niet superlekker leesbaar, maar ik snap je gevoel.
Voor mij is kerst in de basis wel belangrijk, maar niet zozeer om de commerciële redenen waarvoor veel mensen kerst vieren.
Mijn vriendin werkt altijd met kerst (en is daardoor met oud § nieuw vrij) dus ik kan ook lekker mijn eigen ding doen. Daarnaast wonen mijn schoonouders in Spanje dus daar ook geen last van opgelegde verplichtingen.
De ene dag mijn 16570 polar, want fingers crossed voor een witte kerst. De andere dag mijn 16600. Want kort daarna gaan we waarschijnlijk een weekje op vakantie. Dus dan wil ik ze graag allebei mee hebben.
Naarmate ik ouder word, is dat steeds minder belangrijk. Een goede nachtrust is dat wel