Welk horloge hebben jullie dit jaar als zomerhorloge gedragen?

Deze heeft het verder geschopt dan verwacht. Niet alleen als zwemhorloge, hij bleef op de pols.

4 likes

De zomer is best lang dus wsch mijn hele collectie. Maar op vakantie maar eentje:

Voor een klein verslagje: klik.

4 likes

3 likes

2 likes

De Ranger en de Mim0sa, al heeft de Ranger wel veruit het meeste draagtijd gehad.

8 likes

2 likes

Mijn Nomos Ahoi op de stoffen band:

Afgewisseld met de G-shock en F91 voor het zwemmen en ruigere werk

De andere horloges zitten allemaal op leer en dat combineerde niet goed met het heerlijke zomerweer en mijn zweterige polsen. Een horloge op stalen band is in aantocht dus ik kijk al uit naar de volgende zomer :sunglasses:

4 likes

Deze twee :sunglasses:

3 likes

3 likes

Ook niet met zand? Mooi ding

Lekker duo ook, de Explorer toont groter dan de 54 :thinking:

1 like

Hebben gedragen :thinking: nu aan het dragen. Helaas nog steeds vakantie :sunny::beers:

3 likes

Ze dragen qua formaat redelijk hetzelfde. De explorer draagt wel wat kleiner dit komt denk ik door de taper van de band

1 like

Dat is vrij creatief gezien :rofl: de verticale staander is de paal van een beachvolleybalnet, de ligger is tientallen meters verderop de pui van een winkeltje. Maargoed, waar het hart van vol is? :face_with_peeking_eye::sweat_smile:

Degelijk, zeer goed waterdicht, twee tijdszones, comfortabel, stukje historie, heerlijk zorgeloos en toch gewoon hartstikke leuk!

Kortom, heerlijk zomerhorloge! :sunny: :sunglasses: :desert_island: :tropical_drink: :diving_mask: :ocean:

5 likes

18 dagen dag&nacht :sunglasses:. Nu net weer in de box gestopt.

3 likes

Seiko summer

2 likes

Deze zomer veel thuis aan de klus,

samen met deze dus…

2 likes

5 likes

1 like