Welk horloge koop je als je 300 euro te besteden hebt?

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Bericht gemodereerd

Een Seiko (sarb035)? Er is onlangs een topic geopent over dat horloge. Of een Tissot (tweedehands). Ik weet niet of Watch2day (outlet, moet je maar net van houden) nog een mooi automatisch horloge id aanbieding heeft. Succes iniedergeval!

Bericht gemodereerd

Ik dacht dat die Seiko veel duurder was, even beter zoeken dus, thnx

Het is volgensmij dat ie niet verkrijgbaar is hier in Nederland (dat je via bepaalde omwegen wel kan verkrijgen voor die prijs). Degene die dat topic geopent heeft en de mensen die daar gereageerd hebben, hebben er vast wel wat meer verstand van!

Een Tissot Heritage Visodate automaat; een van de betere Swiss-bang-for-the-buck van dit moment. Ook in andere kleuren. Tip: BoumanOnline heeft nu de Tissotā€™s afgeprijsdā€¦ (geen aandelen of andere belangen bij).

Zelfs met korting nu ā‚¬ 450, dus even doorsparen, of zoeken naar een mooie 2e handse.

4 likes

Bedankt jur

Wat een hoop gemodereer! Wat is er gebeurd?

1 like

Iemand zei: zoek even lekker zelf. En toen begon iedereen iedereen te beledigen. Gewoon dagelijks topic dus.

2 likes

Begint hier steeds meer op TZ te lijkenā€¦

Jammer van dat beledigen maar de eerste reactie vind ik op zich niet verkeerd!

Mmmmm, ik ervaar dat anders.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Ik zou even voor een 2ehands Steinhart kijken

1 like

2ehandse blauwe of zwarte sumo, zonder enige twijfel.

Mocht je geluk hebben en heeeel goed zoeken kun je voor 50 euro meer een Certina DS action diver (automaat) vinden. Die staat imo qua afwerking en looks boven de sumo.

P.s. ben bevooroordeeld, heb de Certina nog steeds en de Sumo niet meer.

1 like

Tsjaā€¦ ik kan me wel voorstellen dat er wat mensen cynisch reageren op zoā€™n vraagā€¦ maargoed. On topicā€¦

Super saai kut antwoord. Maar wederom:

Seiko skx007. Voor dat geld nog ff saffiertje dr in ook nog als je wil. Echt lekkere allround klok als je het mij vraagt. Hoewel ik hem zelf niet meer heb.

Ik zou een blauwe Obris Morgan Explorer kopen voor 295 inclusief verzenden.

Ik zag vandaag een hele mooie steinhart voorbij komen

Is inderdaad wat saai maar blijft een leuk horloge, ik heb nu een Ska617p1 bij Rob in bestelling echter past het saffier niet helemaal lekker en moet er nog een facet aan geslepen worden.

Moet nog even geduld hebben dus.