Dan krijg ik er 3 toch
Ja daar heb je een beetje geluk bij nodig. En/of een forumlid die geen slaatje probeert te slaan uit de verhoogde belangstelling maar hem gewoon voor een leuke prijs aan een medeforumlid gunt.
Maar het kan echt, de laatste hier op HF ging voor (max) 300 ex verzenden:
Exact, en ik ben der zeer content mee
Is dat om jouw pols?
Terecht, veel horloge voor je geld. Heb er twee keer eentje gehad, toch weer geflipperd omdat ik niet kon wennen aan die foundation kleur indices en wijzers.
Nee plaatje van het web.
Grappige is dat ik een van je twee voorgestelde horloges ga aanschaffen een dezer dagen: Steinhart OVM of Tissot Visodate. Allebei topklokjes in hun āgenreā, gezien hun prijs. Moet alleen nog ff kiezen welke het gaat worden. Maar ik kan me dus zeker wel in jouw voorstellen vinden!
Indien mogelijk, zou ik je aanraden ze irl te bekijken. M.n. de Tissot heeft mij in positieve zin heel erg verrast. Zijn echter wel 2 klokken in een ander genre, dat is iets wat ook je keuze zal beĆÆnvloeden.
Suc6!
Heb je al een dresser?
Ik ben nogal van de variatie in horloges (vind dus eigenlijk gewoon alle genres mooi ). Uiteindelijk gaan ze er denk allebei wel komen. Morgen iig de Visodate āpassenā.
Ik heb een Seiko Premier. Maar ik wil dus weer eens wat anders op dresser-gebied.
Ja die Premier is wel een beetje druk. Dan zou ik als ik jou was voor de Visodate gaan. Die OVM verbleekt compleet bij de Skindiver, dat is eigenlijk niet eerlijk
Zoals ik al meldde vind ik eigenlijk alles mooi (is trouwens niet handig) In tegenstelling tot jou vind ik die nep vintage wijzers van de OVM wel mooi. Origineel vintage is natuurlijk vele malen mooier maar ook vele malen duurder.
Visodates hebben volgens mij wel mooie kortingen op dit moment.
Dat is iig een leuk vooruitzicht!