Welk horloge neem je straks mee op vakantie?

New Orleans: tussen duizenden andere toeristen zitten zuipen in the French Quarter en luisteren naar ongeïnteresseerde blues-muzikanten die elke dag hetzelfde riedeltje spelen.

Mwa, leuk voor een avondje.

2 likes

Sterker nog, er gaan er twee mee.

:smile::+1:

4 likes

Blumy gaat volgende week mee naar de Spaanse Costa, kleurt mooi daar :heart_eyes:

3 likes

Niet mijn ervaring. Ik kwam met een marinier en een hippie in een jazz barretje terecht, en om drie uur 's ochtends in een zydeco tentje. :grinning:

Toeristen? Waren er niet. Krijg je als je niet in het seizoen gaat.

Dubrovnik: Mooi in oktober, een ramp in augustus. :grinning:

1 like

Ben je ook in Frenchmen St. geweest? Ik heb me prima vermaakt in cafe’s als deze

1 like

Ik heb een aantal jaren met een schip op een lijndienst gezeten naar New Orleans. Ik heb denk ik de meeste kroegen in de French Quarter wel gezien zowel voor als na orkaan Katrina.
Best leuk voor een keer, maar als je er vaker komt is het toch elke avond hetzelfde.

1 like

dat kan ik me goed voorstellen, Bourbon street ben ik na 20 minuten al gillend (met een halve liter bier in een plastic bekertje) ontvlucht.

2 likes

Zit zo langzamerhand weer aan de wintersport aan het denken; Denk dat M’n T-Touch trekking weer meegaat, net als van de zomer. :sunglasses:

https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/3/8/2/3828486ca89e26b4dd927ce02312c0bd62692345.jpg

4 likes

Ik twijfel. Over een maand ga ik op vakantie met mijn vriendin naar Thailand :sunglasses::sunglasses::sunglasses:
Ik neem sowieso mijn Garmin FR235 mee want ik ga daar ook hardlopen. Daarnaast wil ik als dagelijks horloge de SKX007 meenemen.
Ik twijfel of ik nog meer mee zal nemen. Wat zouden jullie doen?
Ik heb nu nog een paar weken om te overwegen dus tips zijn welkom.

De Garmin ook thuis laten, en in plaats daarvan een paar fatsoenlijke schoenen mee nemen. Die lijken me noodzakelijer dan een Garmin.

1 like

vakantie gaat de beater mee.

Er is een maar.
Aankomende zomer staat Hawaiï in de planning en ik zit toch serieus te denken om daarvoor speciaal iets leuks te kopen. De Pelikaan die dit jaar al HF model is uitgekomen trekt een beetje mijn aandacht hiervoor. Geen serieuze plannen nog om deze van iemand over te nemen maar wel al het idee in mijn hoofd.
Lijkt me wel leuk…denk ik…

1 like

Heb twee jaar geleden een Casio MDV106 gekocht als vakantie horloge maar merk dat ik dan toch baal dat de “echte” horloges thuis blijven, dus sinds dit jaar gewoon de Tudor om gehad.

4 likes

deze mogen in november mee naar Thailand

1 like

Bevalt goed, mag volgende keer ook weer mee.

Straks? Nu al!

4 likes

Mijn Speedie is het standaard “do everything horloge”. Maar dat heeft er meer mee te maken dat het een horloge is dat er (vind ik) goed uitziet met wat slijtage. Ik moet er alleen niet mee gaan zwemmen.

1 like

Mooi om te zien dat bij een hoop mensen hun beater eigenlijk niet eens vuil mag worden, laat staan een krasje krijgen en jij pleurt hem lekker in een vieze plas. Heerlijk.

1 like

Ja schoenen is een goed idee. Schrijf ik op :wink:

M’n Garmin kan ik niet thuis laten. Die heb ik nodig om mijn workout op Strava te kunnen zetten. Kwestie van indruk maken op mijn sportvrienden (zo van "kijk mij eens ff lekker hardlopen in Thailand) :running_man:

1 like

Ik ga ook in november. Dus jij kiest er voor om 2 horloges mee te nemen. Één sportieve en een nette.
Daar twijfel ik dus ook over.

giphy

Hahahahaha… Mafklapper! And I mean that in the best of ways. :slight_smile: Ga gewoon lekker relaxt op vakantie, man!

Denk lekker niet aan je sportvrinden, maar geef je vrouw / vriendin / partner gewoon een lekkere veeg uit de pan aan het strand of zo. Zonder daarvan iets op Insta of een sport-tracker te posten. :slight_smile:

2 likes