Welk horloge neem je straks mee op vakantie?

Malta, alleen is die boog dus in de zee gedonderd een maand geleden :joy:

2 likes

Joyeuse, ongeveer 28 km vanaf Vallon! Aan een riviertje met strand gelukkig😅

2 likes

Slordig🤔

Oostzeekust is prachtig!

Veel plezier!

Gr. Marc

1 like

Genoeg andere dingen te zien en te doen op Malta hoor. Maak je geen zorgen om die ene hoop stenen. :smile:

2 likes

Veel Seiko’s!

1 like

Waar de vakantie heen gaat weet ik nog niet maar de robuuste Aquaracer gaat mee op iedere reis. :+1:

7 likes

Hier maar pas in oktober. pffff…geen idee welk horloge ik dan (nog) in bezit heb :sunglasses:
Denk dat ik dan het beste een Seiko Astron of een of andere GMT aanschaf. Of niks en daar iets koop :thinking:

2 likes


Skx en mijn g shock gaan mee, iets opvallends is in Brazilië niet aan te raden helaas.

3 likes

wat is dat voor een startbaan middenop??

Die “Startbaan” is een barometer, daaraan kun je qua richting zien
of het de afgelopen uren een dalende trend of een stijgende trend was.
niet echt super nauwkeurig, maar beter iets dan niets zei m’n grootje altijd.

vanochtend stond hij nog richting “FINE” en dat klopte ook
inmiddels 6 uurtjes later staat hij op “CLOUDY” en ook dat klopt.

1 like

Afgelopen week was ik in New York en daar heb ik de Speedmaster DSotM mee naar toe genomen. Volgende maand doe ik een roadtrip van tien dagen in Andalusië en dan gaat m’n metgezel wellicht de Rado D-Star worden. Ik heb ook nog citytrips naar Parijs en Rome geboekt en de Rolex Submariner vind ik wel geschikt als vakantiehorloge. In die steden verblijf ik in hotels die redelijk dicht zijn gelegen bij grote stations en ik vrees dat andere snoodaards in de Rollie ook wel een leuk horloge zien. Ik ben dus nog niet zeker of ik het ga meenemen. Het alternatief is de Deep Blue Protac 1000 wat wellicht minder kijklustigen zal bekoren.

1 like

Wat cultuur snuiven in Athene en daarna kijken of er nog wat onder water leeft…


Wat er mee gaat is deze… hoop zijn blauwe broertje voor die tijd ook te vinden -:slight_smile:

3 likes

Die natuurbrug is niet meer;(

Eindelijk een leuk topic van je, @anon50762135EV!

De bestemming:

Het horloge:

3 likes

Gozo,

Die natuurbrug heb ik een aantal jaren geleden op gestaan. Ik hoorde wel wat kraken maar verder geen aandacht aan besteed. Tja, het gevolg van mijn aanwezigheid is niet onopgemerkt gebleven blijkt.:joy:

Ga niet met de mensenmassa mee. Huur zelf een boot. Ohja, duiken en snorkelen. adembenemend.

5 likes

Texel?

1 like

Bas kan helaas niet zwemmen. Hebben ze ook goede cocktails daar?

1 like

En twee weken na terugkomst uit Moskou is dit de bestemming:


Waarbij de Sarb033 waarschijnlijk mee gaat

3 likes

En we nemen mee:

Hiking en aprés hiking:

Diner en drinking:

Ischgl dus Tirol Oostenrijk

4 likes