Yep Marrakech, met dagexcursies naar andere plaatsen. Weet niet of het Ouazazate is, maar in ieder geval ergens in het Atlas gebergte!
Wat een geweldige kleur blauw is dit tochš
Dit is een hommage aan de JumpHour van Breguet, een JumpHour dus van Alpha 1993
Ik heb de nato weer op mijn GShock gesleuteld ter voorbereiding op mijn expeditie naar het Drielandenpunt. Maarrrr, als de TSAR tegen die tijd nog niet verkocht is dan maakt die ook wel erg veel kans om mee te moeten. Keuzes, keuzesā¦
Eind van de maand op voorjaarsvakantie naar het eiland met (bijna) altijd mooi weer, Tenerife. En wat nemen we mee?
- De duiker
- Leuk vakantiehorloge op rubber.
Helemaal niet om je te verontrusten, maar ik ken iemand die er beroofd van juist een SKX. At gunpoint, niet ver van een van de drukke stranden.
Blijft toch een zeer geschikt vakantiehorloge.
Ja het blijft altijd uitkijken daar he, maar ik kom al 14 jaar in Braziliƫ en ben er nog nooit bestolen of beroofd, terwijl ik in me oude buurtje in rotterdam delfshaven al wel zoiets meegemaakt heb.
Ach, wij zijn daar ook geweest en er is niks gebeurd. Zelfs nog door een Favella gekomen (geregelde tour). ook niks gebeurd.
Ik droeg een Tissot PRS516, tevens mijn vakantiehorloge.
Ik ga van 16 Mei tot en met 14 Juni naar Bali en neem een G-Shock mee. Mijn Panerai, Omega en gouden Rolex laat ik thuis in Rotterdam op de Schepenlaan 86 op mijn nachtkastje liggen.
Al eerder gepost, en wellicht meteen DE vakantie van het jaar geweest. Ook een paar weken terug nog een vintage Datejust kopen haalt de rek er bij voorbaat wel wat uit. Deze pic 5 weken terug bij Cape Point, ZA.
Mocht ik deze zomer nog weggaan, beslist weer deze. 9 jaar terug nog peanuts in aanschaf, SKX00J, en net zelf geserviced/wd-getest. Zwemt heerlijk aan de nep-Chopard rubber band.
Op dit moment op vakantie in eigen land met mijn NA. Niet van de pols af te krijgen!!
Ik heb mee (hoezo straks ??) een eenvoudig maar o zo fraai Seiko klokjeā¦Fraai vanwege het diepe glanzende zwart in combinatie met het zilverā¦Gaaf.
Op de achtergrond het brede strand van een winderig Terschelling. En als het lekker weer wordt heb ik nog een zonniger klokje bijā¦