Welk horloge om op mijn vrouw haar 40ste verjaardag???

:stuck_out_tongue:

3 likes

Ik wil hierover wel even mijn zorgen uiten. @jurk doet zijn uiterste best om hier de discussies de goede kant op te sturen. Ik verzoek je dan ook in je rol te blijven. Zeker als het door jou zo aanbeden merk wiens naam ik niet mag noemen voorbij komt.

Hou vol! :muscle:

2 likes

Ik hou m’n hart vast. Het deprimerende is dat ze het ooit ergens nog gewoon gaan doen ook. Een soort van Pacific limited edition van één of andere veel te grote duiker in olijke kleurtjes. :face_vomiting:

Excuses!
Ik zou vanzelfsprekend het énige niet overbodige horlogemerk dragen op deze feestelijke dag!!

Rolex! :sunglasses:

2 likes

Nu je blauw bloed hebt is het ook tijd om je profielfoto aan te passen. Welkom bij de club.

2 likes

Vooruit. Ik begon bijna te denken dat je RRR undercover bent.

3 likes

Heb je nu zelf een Rolex @Jaroen ?

Hoi Ed,
Ik heb haar dit horloge cadeau gedaan vandaag:

4 likes

Idd al die topics over “wat moet ik dragen”. Ik snap echt niet waarom je die keuze niet zelf kan maken.

2 likes

Mooi cadeau! En gefeliciteerd.
Dan zou ik die Omega met lederen band dragen, ben je toch een beetje matching.

Ha! O.k., dat is dus goed geregeld!:+1:
En gefeliciteerd, nog!

Volgende topic:

"welk horloge draag ik naar de scheidingsadvocaat?“
En
"welk horloge voor de voogdij hoorzitting?”

1 like

Dat is een raar topic, want tegen die tijd heb je geen horloge meer.

3 likes

“welk horloge draag ik tijdens een topic maken over welk horloge ik zal dragen tijdens de voogdijzitting”

2 likes

Nee!
Ik wacht eerlijk gezegd op een adjustable clasp voor mijn Speedy; die ligt nu nog samen met het horloge bij de AD te wachten op de juiste endlinks! :cry:

Ga volgende wél in Maastricht eens kijken of een DJ iets voor mij is; maargoed dat wordt sowieso een due diligence traject van minimaal 6 maanden.

Ben wel benieuwd; ik verwacht dat ik zo’n DJ te klein vind met die 36mm! :thinking:

Ik vind de status van zo’n R***** wel geil maar word niet echt warm van de horloges zĂ©lf hahaha! :flushed:

2 likes

Als ze een goede advocaat neemt niet nee :joy:

1 like

En dan doet ze jouw lievelingshorloge om naar de zitting en zegt ze “hoe laat is het? Oja, BETALEN PANNENKOEK!!”

3 likes

‘Welk horloge draag ik als ik mijn lokhorloge inzet’? :open_mouth:

4 likes

Als je een Speedy gewend bent van 42mm dan zal 36mm wel ff wennen zijn!
Succes en veel plezier met het traject.

Ik wil je niet onder druk zetten, maar als je niet voor het einde van de strip een Rolex hebt, kan ik niet voorkomen dat de HF Elites het zijne er van zullen denken. :wink:

2 likes

:+1::+1::+1::+1: