Welk horloge voor de vriendin kopen?

Maar of ze een tweedehandsje… Ik bedoel occasion kan waarderen… Wis vinden t niet.zo erg, maar sommigen willen geen gebruikte sieraden.

Een handopwinder… Binnen de kortste keren laat ze em in de la achter en kun jij er van genieten :wink:

4 likes

Een reverso lijkt me wel mooi. Mag zij alleen de metalen ‘achterzijde’ dragen, zodat de voorzijde puntgaaf voor jou blijft :wink:

Onder het mom van “schat, handig toch zo een spiegeltje om je pols”

Maar alle gekheid op een stokkie. Kun je later misschien nog een bijzondere gravure in laten zetten van n bijzondere plaats waar jullie zijn geweest ofzo.

1 like

Mooie JLC Reverso of Rolex Datejust zonder goud/diamantjes lijken mij goede unisex modellen.

Eensch met die stalen band ja. Heb de wereld afgezocht naar een millanese voor mijn vrouw’s Nomos. Uiteindelijk de even maat naar oneven geholpen op de schuurmachine. Toch jat ze ook vaak eoa vintage op zwarte croc uit mijn collectie.

…en niet alle vrouwen dragen natuurlijk alles van Michael Kors :wink:

Of 2 klokjes…Omega AT of SMP en een Airking oid.

Het is heel moeilijk adviseren voor iemand die je niet kent. Is je vrouw een echte liefhebber ? Heeft ze problemen met een gebruikt horloge ? Is een mechanisch uurwerk wel geschikt voor haar ? Is het merk en/of status van belang ?
In mijn geval ziet mijn vriendin een horloge als een praktisch sierraad. Dus liever niet moeten opwinden, zeker niet tweedehands en liefst bicolor. Het merk zal haar een worst zijn. Ik heb destijds dus voor een kleiner herenmodel quartz gekozen, 38mm ) staat perfect bij haar slanke postuur, en ik hield nog genoeg geld over voor een mooie handtas. Ik heb onlangs nog gevraagd of ze niet een andere wilde uitzoeken, maar ze heeft geen mooiere kunnen vinden. Ik heb verder niet echt geholpen met zoeken, want iemand die tevreden is moet je tevreden laten :smile:
Helaas zijn er nog wel vele handtassen bijgekomen…

Hier het bewuste klokkie:

1 like

of nieuwe tieten, daar heb je zelf ook wat aan

12 likes

Volgens de forumregels mag hier NIET gesproken worden over fake of neppers !!!

19 likes

Als het origineel niks is, dan wordt het met plastic ingrepen er meestal niet veel fraaier op, tenzij je van Barbie (Samantha) achtige types houdt :smile:

Als WIS ben je natuurlijk altijd op zoek naar een ‘goede reden’ om een nieuw horloge te kunnen kopen. Deze had ik zelf nog niet bedacht! 'Schat, kijk ik heb hier een leuke Rolex voor je, omdat we eh,… eh… 7 3/4 jaar bij elkaar zijn! Oh en misschien kan ik 'm morgen wel van je lenen. En dan draag jij ‘m de even weken en ik de oneven… Leuk, he?! Ben je er blij mee?’ :grin:
Ik vind 't wel een goeie! :stuck_out_tongue_winking_eye: Gulle gever! Koop toch gewoon een onwijs dure handtas voor haar, die ze helemaal te gek vind! :wink:

1 like

Heb zelf zo niets met fake gedoe. :wink: En ben ook van mening dat daar niets echt iets kan aan verbeterd worden. Zie ze dan veel liever in stijl met een mooie horloge dan met opgespoten tetten.

Wanneer ben je echte liefhebber? Kan iig zeggen dat ze iets moois zeker weet te appricieren. En een reeds gedragen vormt helemaal geen probleem.
Weet ondertussen wel wat haar toppertje is maar dit valt helemaal niet binnen het vooropgestelde budget. Ook niet mits kleine verhoging :blush:.
En handtassen zijn er voorlopig ook voldoende.

http://www.collection-heure.be/nl/horloge-15527-patek-philippe-twenty-four-4910-11-r-010-papers-full-rose-gold

Wauw, goede smaak hoor ! Ongetwijfeld een liefhebber, want Patek is voor de fijnproever. Ik ben jaloers want mijn vriendin besteed hetzelfde bedrag liever aan een 5 tal handtassen, en ondanks dat deze ook redelijk waardevast zijn, vindt ik het echt zonde van zo veel geld. Persoonlijk vind ik een Daytona supermooi bij een dame staan. Stijlvol, smaakvol en stoer

Explorer I of sub no date vind ik altijd wel sexy. Geen ceramic bezel dan in het laatste geval, als je het mij vraagt. Deep sea wellicht ook too much, maar toch:

2 likes

Ah, Charlize Theron, als mijn oog mij niet bedriegd.
Geweldige vrouw op meerdere fronten. Als ik de bladen mag geloven: rookt als een schoorsteen, vloekt als een bouwvakker en ook echt smaak in horloges, kennelijk.
Grote klasse (ook met een Swatch en 1 arm, overigens)

1 like

Even volledig buiten het topic om de dame in vol ornaat, want zo’n uitsnede doet haar geen recht.
Zelden een jeans en blokshirt zo stijlvol gedragen zien.
[URL=http://s1360.photobucket.com/user/Gnik51/media/54FB3A30-4E96-4EC5-8A00-3F78C9C54000_zpsppqshgg1.jpg.html][/URL]

Zou wel willen weten wat ze hier zegt :smile:
Of zit ze alleen haar nagels te drogen…
[URL=http://s1360.photobucket.com/user/Gnik51/media/0CC5C845-BA6C-40DA-AEAB-92B8F4558150_zpssfowuevu.jpg.html][/URL]

1 like

De meeste vrouwen kunnen dit merk ook wel waarderen.

Als je een dergelijk bedrag voor een horloge voor je vriendin koopt, zou ik er in ieder geval voor willen zorgen dat ze hem fantastisch (!) vindt. Niet een klok die voor jullie allebei wel aardig is. Zeker als je wilt dat ze ermee straalt!

“En handtassen zijn er voorlopig ook voldoende.”

Dat zegt ze vast ook tegen haar vriendinnen over jouw horloges :wink:

2 likes