Welk horloge wordt met oud&nieuw gedragen?

Deze


Iedereen alvast een fijne jaarwisseling!

6 likes

De grootste…

2 likes

En ook vandaag, op de rand van 2015, draag ik mijn dit jaar verkregen topklok. Nu op weg naar nog een Omega Seamaster. Gaston, kom er maar in…:grinning:

5 likes

5 likes

Handig om even pauzes in te lassen tussen het knallen en champagne zuipen door :wink:

1 like

Ik denk één van deze twee… :grinning:


Allemaal een goeie roetsj… :+1:

4 likes

Zometeen flink stoken :boom::facepunch:t2:

4 likes

4 likes

Verwacht tot wel een zware avond waarin wij dertigers ons weer 18 voelen…dus deze rots…

4 likes

2 likes

Mijn beste,

Zojuist om de pols gedaan!!

http://myalbum.com/photo/FdDcsfM67YcY/1k0.jpg

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

3 likes

Na een maandje bronchitis en maar niet beter worden, hebben de dokters na bloedonderzoek en RX-foto’s eindelijk het probleem gevonden. Chlamydophila pneumoniae en gekneusde ribben van een maandje te hoesten als een oud mannetje. Sinds gisteren bezig aan mijn vijfde antibioticakuur op een maand tijd, en deze zal hopelijk de vuile beestjes doden.
Dus noodgedwongen rustig thuis vieren, menuutje gehaald bij de traiteur, coupje champagne drinken en wat genieten van het vuurwerk in de buurt straks.
Genieten met mate van Franse godendrank en een (min of meer) Frans horloge, dit leek me wel gepast :smile:

En voor de rest wens ik alle HF leden een

John

2 likes

Niet de beste foto.maar het gaat over het horloge


Fijne jaarwisseling allemaal

Gr Pieter

1 like

Beterschap!! en de beste wensen :slight_smile:

1 like

Dat in t nieuwe jaar alle vuil beestjes verdwenen mogen zijn.

Behalve vuil beestjes die plaatjes plaatsen als deze :wink:

5 likes

Is net als bronchitis - adembenemend - maar dan anders. :laughing:

3 likes

Mijn eerste liefde nog wat draagtijd gegeven deze eindejaarsperiode. Gelukkig 2016 aan iedereen!

1 like

Fout en nieuw :sunglasses: sta ik tenminste niet te huilen als ik hem vannacht per ongeluk verrot sla tegen de tap of de straatstenen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Vanavond op sjiek !

De Seiko Sarb065 “Cocktail”

Fijne jaarwisseling allemaal.

3 likes

Zojuist mijn (naar vermoeden) laatste drol gedraaid van 2015. Deze droeg ik tijdens de memorabele gebeurtenis, en nu hij toch om de pols zit kan ik hem net zo goed omhouden voor de jaarwisseling!

4 likes