Welk leren bandje op deze Victorinox?

Een aantal maanden geleden heb ik dit horloge aangekocht en was ik eigenlijk vergeten dat ik die ongeopend in de kast had gestoken, tot vandaag. Een beetje aan het opruimen en dit moois komt me tegemoet🤪

Ik wil er een leren bandje op, maar aangezien ik het bos door de bomen niet meer vind vroeg ik me af of jullie voorstellen/voorbeelden hebben voor een mooi leren bandje dat goed past bij deze mooie donkergrijze plaat.

Alvast nen dikke merci om mee te denken…

1 like

:rofl: U mag uw horloges voortaan in mijn kast bewaren. Gratis en voor niks. :smiley:

1 like

Bijv, een dikke hand made ammo strap van mooi olijfkleurig leer.
Met een Pre-V brushed gesp.
Dat leer krijgt na verloop van tijd een hele mooie patina en
draagt lekker comfortabel.
Niet zo geschikt voor de aller heetste dagen maar daar heb je
het staal nog voor :wink:

1 like

Mooi horloge :+1:
Persoonlijk vind ik hem te chique voor een ruwe pand, zou er zelf denk ik een licht glanzende lizzard of krokoprint op zetten in donkergrijs of zwart, bijvoorbeeld zoiets:

1 like

Als je gewoon op safe wil spelen ga je voor een donkergrijze of zwarte band. Als je echter een kleurtje kan waarderen zou ik daarvoor gaan. Het horloge heeft zelf geen kleur, dus zou elke kleur goed kunnen hebben. Ik vind het horloge juist sportief, dus ook vanuit die kijk zou een kleur leuk zijn. Zelf zou ik denk blauw proberen, maar dat is een persoonlijke keuze.

1 like

Ik heb een bandje laten maken door @anon94081762EV voor mijn inox.
Mooi dik robuust doch soepel bandje wat werkelijk prachtig gemaakt is. Dit robuust is helemaal zijn ding.
Staat geweldig, draagt super.

Ik zo hem voor dit project contacten, even over en weer communiceren en je krijgt een product geheel op maat en naar wens.


3 likes

:pray:t3::pray:t3::pray:t3: @anon53002072EV

1 like

Staat idd prachtig!

1 like