Ik zou wel opletten of je voor een matte of glanzende band gaat. Ik heb ooit bij n Hamilton met zilveren plaat per ongeluk een glimmende besteld in plaats van origineel mat.
Het werd er een compleet ander horloge van (maar niet op de juiste manier)
Nice! Deze ben ik nog niet tegengekomen. Heb je daar een linkje voor?
Tuurlijk
En anders is Google je vriend, er zijn verschillende aanbieders.
Voor dit soort uurwerk gaat er niets boven een bruine krokodil.
Stof vind ik dan weer wat miderwaardig voor zo’n mooie juwelen.
Al eens gedacht aan een struisvogel
Zeer mooie opties hier te vinden.
De bijgelverde band is te groot voor mijn pols, ik zou hier een extra gat in moeten laten maken.
Kan ik net zo goed wat investeren in een band die past. Mischien niet meteen een high end Camille Fournet of Molequin. De opties op een Viatnamese seller op Etsy zien er ook prima uit en zitten halfweg qua invest.
Ik zie voor het eerst op Camille echt hele mooie kleuren die ik bijv op Cartier heb gezien en nooit kon vinden hiervoor. Dank daarvoor.
Misschien ook even bij Fluco kijken dan. Nette prijzen, maar veelal de meer casual stijl bandjes.
vergeet Delugs, Bulang&familie, Molequin etc, prijs is veel beter en wel soepele banden, ook veel in kortere banden dan de standaard
Je kunt ook direct bij ze bestellen. Werd bij mij in NL zonder problemen geleverd.
Prachtig horloge in ieder geval
Ah top! Ben aan het spitten😁
Zo maar een greep uit al het moois uit de opties. Chime in voor uwer voorkeur.
- Zwarte block croc
- Brown sugar croc paded
- Donker bruin croc flat
- Pine tree green croc
ik ben niet zo voor glanzende zwarte croc.
Dat zijn precies
Deze band net besteld. Materiaal is alligator nino black uit frankrijk. Bij het vietnamse Tuns besteld.
Flat zonder stiksel. De FC Moneta Moonphase is met zijn zilveren dial en die geinige fluted rand genoeg aanwezig om niet te worden overschaduwt door een wat glimmender croc. We gaan het zien, we gaan het meemaken.