Welke Chrono zou je behouden

Ik vloek in mijn eigen kerk, maar ook ik zou hier voor de Zenith gaan boven de Speedy.

Dan krijg je wel een mooi erfstuk! :wink:

1 like

Zo had ik het nog niet bekeken :grin:

1 like

Speedmaster eruit :+1:

De Zenith en Speedmaster houden. De Seamaster verkopen. Makkelijke keus hoor!

1 like

De Zenith houden!

Speedy eruit. Allemans klok. Icoon? Als het een oudje was ok, maar ach …

Rolex geen optie?
Jammer. Anders had ik je collectie kunnen uitbreiden met een 34&36mm :slight_smile:

34vmm ind ik persoonlijk echt te klein David
DJ in 36mm met fluted bezel in de jonge uitvoering is redelijk te doen met oyster maar die DJ’s zijn me te prijzig
Zou het zonde vinden om mijn GS te verkopen om vervolgens nog eens Euro 2750 bij te leggen
Ik vind de GS prachtig en heerlijk undercover en om die reden voor mij een beach to boardroom

Ik vind je vintage DJ met de grijze dail en roman numbers wel prachtig voor d’r bij
Maar daar wil ik nu net van af :wink:

1 like

Zonder twijfel de speedy eruit, die zenith heeft iets bijzonders wat ook de speedy met al zijn heritage niet heeft, vind ik.

Zenith behouden, zonder twijfel

Is de Zenith het (te) grote model? Dan die wegdoen en t.z.t. het kleine model bijkopen. Anders de Speedy eruit. De wereld is vol met Speedy’s…

1 like

Vast houden aan je initiele plan. Ook ik zou de speedy weg doen. Iconisch horloge maar vind de Zenith toch net wat specialer.

is de vraag nu welke chrono wij het mooist vinden in jouw collectie of in onze eigen collectie nadat je hem op dit forum te koop zet? Tricky…

2 likes

Met name omdat ik twijfel en wat goede feedback heb gekregen die de twijfel heeft weggenomen
Dat was ook de reden voor de post
De meerderheid zegt Idd Speedy weg als ik maar 1 chrono wil hebben
Bedankt hiervoor

Thnx