soms binnen budget (met heel veel mazzel) meestal flink buiten budget
Deze CW uit de C70 serie “offers you the chance of owning a small piece of one of the world’s most iconic, and not to say valuable, cars - the Ferrari 250 GTO”
Verder heeft de gehele C70 serie connecties met de autosport en deze, uit de C9 serie, ook:
http://media.christopherward.co.uk/media/catalog/product/cache/1/image/382x/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/c/9/c9-43-gto-skrk_1_nf.jpg
Deze C9 GT40 heeft zelfs een ETA Valgranges A07.161 movement onder de kap.
De complete C70 serie ligt (voor de afgebeelde nog net) binnen budget, de C9 er boven.
Grt. Marco
@emveezet Met CW heb ik echt helemaal niks. Snap dat mensen het mooi vinden, maar niks voor mij.
Ik kwam deze Tag Heuer (CV2110-0) tegen bij Juwelier Burger in Maastricht. Kan er niet heel veel over vinden. Iemand die wat meer weet over dit type?
Koop een Roamer Stingray Chrono.
Valjoux 72, gedragen door Bjorn Waldegard doorheen zijn winst in de rally van Monte Carlo.
Ik heb ook erg lang naar dat model zitten staren. Uiteindelijk vond ik hem iets te flets met al dat wit. De CV2113 vond ik ook wel aardig, maar uiteindelijk voor de cal 6 gegaan. Maar dat is dan weer geen chrono.
Deze Tissot T race heb ik hier, deze is toch ook verwant met de racerij
Kwam nog de Tag Heuer Formula 1 calibre 16 tegen. Een erge nette klok denk ik voor onder de 2k.
Iemand ervaring?
veel geld voor een valjoux 7750
Deze twee schijnen ook iets met elkaar te hebben: Wolf Uhren en Melkus auto’s (voormalig oost duits)
TAG Heuer Carrera Calibre 16 Day Date
WoW, vooral de bezel maakt het hier af
Yep, da’s echt een Type XX a la Breitling. Mooi hoor…
Recent paar modellen uit Formula 1 serie gepast en m.n. de sluiting/clasp bij deze serie is ver onder de maat gezien de prijs. Bij de Senna modellen is de Link band gemonteerd maar wel weer met die waardeloze sluiting!
Naast dat de Formula 1 serie iets groter is, was dit voor mij een reden om de Aquaracer eens goed te bekijken en passen. Uiteindelijk heb ik dan ook daarvoor gekozen.
Grt. Marco
Ja, en laat deze type XX nou al een jaar eerder uitgebracht zijn dan de breguet xx , dan weet je dat het echt mooi en speciaal is
We vergeten helemaal de Omega Chronostop driving
Ik zou graag het normale model nog wel een keer willen kopen. Begin hem steeds mooier te vinden. Alleen vind ze erg aan de prijs. Komt vast wel een keer langs voor een mooie prijs.
Dit model vind ik prachtig!
En een leuke/interessante link:
http://www.svetsatova.com/forum/f96/heuer-chronographi-u-istoriji-auto-sporta-4588-2.html
Grt.
Kroatisch ?
Ik vind de Chopard echt prachtig, alleen die band met dat profiel,… Horror!
Tsja, ik vind die band juist geweldig en absoluut bijpassend! Ach ja, ieder z’n smaak gelukkig
Grt. Marco
Geen idee.
Jammer dat de link weinig is bekeken.
Grt.