Dit is de duiker onder de duikers.
van dit soort topics krijg ik geen genoeg, schitterend materiaal komt hier weer langs… Ik ben wel benieuwd wat je precies zoekt, materiaal, vintage, kleur, diameter, prijsklasse, etc.
hierbij mijn twee duikers, Eterna Kontiki Super en Omega diver 300m
op leer is hij ook geweldig! Is dit de 42mm? En het lijkt een donkerblauwe wijzerplaat, klopt dat?
Twijfel al tijden tussen de Breitling SOH en de Tudor BBN/BBB. Maar als ik deze zie vind ik de SOH toch mooier! Ben alleen geen fan van mesh… maar dat is met leer (en de rubberen band) snel opgelost
Er is er maar een. En dat weet iedereen op dit forum. Ik zag de jaren 70 versie hiervoor net al voorbij komen. De Ploprof:
De rest zijn damesklokjes.
Een bonk graniet. Uitsluitend geschikt voor mannen met borstharen.
Als je hommage niet erg vindt en veel horloge voor niet heel veel geld wilt. Ik zou voor de net wel een met ceramic bezel doen.
Ik heb inderdaad de 42mm. En in bepaald licht lijkt het blauw, maar de wijzerplaat is zwart. Ik heb me laten vertellen dat die blauwe gloed komt door de dubbele ontspiegeling van het glas.
Vind zelf de fijnere indices van de Breitling mooier dan die van de Tudor. Maar ook met de Tudor zit je prima denk ik!
Alle voornoemde modellen zijn prachtig en mooi. Maar mocht je een echte duiker “on a budget” zoeken dan mag je deze niet overslaan!
Citizen NY0040;
Jij begrijpt het.
denk dat ik toch (ooit) voor de breitling ga, op leer en rubber. Prachtig istie!
There can be only one: 16600
Mooie combi!!!
Van een paar euro tot een paar duizend euro, de keuze is reuze
Die post heb je hopelijk kunnen kopieren
Baas