Welke horloge en ring combinatie draag jij vandaag?

Mijn combinatie vandaag, Ring 1910 horloge begin 21ste eeuw.

5 likes

Mmmm! Een heerlijke combinatie Nadine!
Vriendelijke groet,
Maurits.

1 like

Stoere en tegelijkertijd een elegante combinatie.
Dank voor je reactie,Harpoen!
Maurits.

1 like

Goedenavond,
Zojuist heb ik geconstateerd dat er andermaal reacties zijn verwijderd.
Het spijt mij,maar hier voel ik mij niet bepaald prettig bij,dit is derhalve mijn laatste bijdrage.
Het ga jullie allen goed!
Maurits.

Vorig jaar ergens. Heb het horloge niet meer.
De ring met steentjes nog wel :thinking:

Droeg de armband en ring overigens wel om mn andere pols.

1 like

Eén van de redenen dat ik mijn horloge rechts en mijn ring links draag is omdat mijn OCD het mij onmogelijk maakt om zowel ring als iets anders aan één kant te hebben. Ik wordt daar helemaal gek van als ik het probeer.

Als ik nog maar één hand had zou het dus een horloge worden en waren ringen een ding van het verleden, want door de tepelts, het geslacht of de neus is ook geen optie.

De optie door je tong of je navel blijft dus nog open staan. Goede keuze. :wink: :+1:

2 likes

Tongpiercings zijn lollig, maar ze vernaggelen je glazuur aan de binnenkant van je gebit vaak. :slight_smile:

Dat is waar dingen heen gaan om nooit weer gezien te worden. :thinking:

1 like

True :joy:


Ring is altijd dezelfde horloge kan wel eens wisselen.

1 like

Woow dat zou ik wel jammer vinden.
Heb me erg vermaakt met uw nieuwe onderwerpen en de fotos van uw horloges vallen mij erg goed in de smaak. Ik weet niet wat er ineens gebeurd is maar het zou zonde zijn als dit de laatste bijdrage zou zijn.

Mvg Daniel

1 like

Beste Daniel.
Dank voor je aardige woorden!
Ik ben een voorstander en liefhebber van niet alleen het laten zien van onze horloges, maar ook van het tonen en delen van onze gevoelens en gedachten.
Herhaaldelijk werden echter de afgelopen dagen bijdragen (zonder uitleg) verwijderd.
Een en ander deed mij besluiten geen bijdrage meer te leveren.
Ook ik vind dat jammer,want ik heb genoten van de paar dagen die ik in jullie midden mocht vertoeven.
Vriendelijke groet,
Maurits.

1 like

Maurits, mijn bijdragen zijn ook foetsie, maar dat is toch geen reden om dat zelf ook te gaan doen???

je Hendrik

1 like

Mijn beste Hendrik,jouw reactie doet mij oprecht plezier,dank je!
Mijn makke is dat ik een jaren 60/70 kind ben en ik er voor pas om mijn mond te laten snoeren:).
Tevens ben ik wars van elk naar censuur ruikend gedrag en/of het voor eigen rechter spelen.
Zo ervaar ik althans de situatie.
Hartelijke groet en ik wens je het allerbeste.
Maurits.

1 like

jammer,maar respect voor je beslissing.het ga je goed

1 like

Hallo Maurits,
Ik ben nieuwschierig geworden naar de inhoud van de berichten die zijn verwijderd. Ik meen me wat minder intelligente en homofobe berichten te herinderen
Volgens mij is het vrij ongebruikelijk dat er berichten zomaar worden weggegumd binnen dit forum.

Wat wel gebeurd, is dat forumleden een bericht kunnen aanmerken als ‘ongepast’ (je klikt dan onder het betreffende bericht op de drie puntjes en selecteerd dan het vlaggetje. Vervolgens maak je een keuze) Vaak worden deze berichten dan verwijderd, of wordt een topic gesloten. In dit geval is daar blijkbaar gekozen voor het verwijderen van alle berichten, ook reacties, die voortkwamen uit een of meerdere ‘ongepaste’ berichten.

In principe een goed en democratisch systeem, aangezien de meeste forumleden fatsoenlijke mensen zijn (enkele ongenuanceerde, rechtlijnige en wat gefrustreerde figuren daargelaten. Dat was dus hier blijkbaar ook het geval)

Ik hoop dat je je besluit kan heroverwegen. Volgens mij wordt je na een paar dagen al erg gewaardeerd door meerdere forumleden. Ik ben daar een van.
Zo niet, dan het allerbeste

2 likes

Bij mijn horloge (5je vandaag) een zegelring met de naam van mijn Opa.
En rechts mijn bijpassende trouwring

2 likes

Goedenavond Ernst.
Dank voor je uitgebreide,informatieve en, last but not least, je bijzonder hartelijke woorden.
Ook ik heb jou en enkele andere leden binnen korte tijd leren waarderen en niet te vergeten het feit dat ik heel wat van jullie heb opgestoken.
En jouw prettige en fijnzinnige vorm van humor was zeer aan mij besteed:).
Het spijt mij dan ook oprecht dat ik niet op mijn besluit kan terugkomen.
Het beste toegewenst Ernst!
Maurits.

1 like

Zeg nooit nooit :sunglasses:

2 likes

Doorgeef generatie ring icm mijn SARB065 vanddag!

1 like