Welke horloges nemen jullie mee op vakantie?

:joy: held

Apple Watch natuurlijk. Nooit meer met je telefoon in de hand de weg zoeken. :partying_face: Je hoeft niet eens te kijken. Hij trilt (op verschillende manieren) wanneer je links of rechts moet. Ideaal.

Een familielid van me wat niet in de slappe was zat ging altijd bij familie op bezoek. Dan ging hij van Tholen naar Zuid Holland, en vertelde hij op het werk altijd hoe hij twee weken in Briëlle en Rockanjé had gezeten, twee heerlijke kustplaatsjes op zo’n 500 km van Parijs. :slight_smile:

Het valt me wel tegen dat er nog niemand over Tuinesië is begonnen.

2 likes

Da’s met jouw vakanties natuurlijk altijd een pré.

2 likes

Precies. Kan ik af en toe zelf even uitrusten. :sunglasses:

1 like

Je kan ook nog naar Bourtangé

1 like

Mijn partner dankt je. Ze had net een gesprek gehad over een interessante burcht in Groningen, maar was de naam straal vergeten. Google is onze vriend, daar kunnen we inderdaad even een keer heen. :+1:

On topic: Ik heb nu een Flygraf op groen-gele NATO om, die kan wel even mee. :slight_smile:

1 like

De Alpinist is jouw vakantiehorloge Henk. Da witte gij ook.

1 like

Geen, het is vakantie :sunny::beers:

Daar zit inderdaad een Alpinist tussen. Maar ik heb best een aantal vakantie-fähige horloges op het moment.

Daar komt deze nog bij zodra ze gaan verschepen in Augustus:

5 likes

Of toch?

1 like

Touché. Ik had er overheen gescrold. :slight_smile: :slight_smile:

Well spotted, Sir.

3 likes

Altijd deze

Maar ik zou graag eens een Panerai Luminor meenemen op reis. Moet ik er alleen eerst een kopen.

4 likes

Hoe meer ik deze zie hoe mooier ik deze vind, vooral de witte is iets speciaals. :ok_hand:

2 likes

Ik kijk er erg naar uit, dat moet ik bekennen. Ik ben zo benieuwd naar de levering… :slight_smile:

2 likes

Ik ben vooral benieuwd hoe de lume is, toch wel een aparte manier hoe de indices zijn gemaakt.

1 like

How bevaltic GMT?

1 like

Moet bij dit topic gelijk denken aan een collega. Hij was opgegroeid in Brazilië en ging dan ook regelmatig daar naar toe terug voor vakantie [We spreken hier over midden jaren tachtig van de vorige eeuw]
Normaal droeg hij altijd een Rolex duiker maar wanneer hij in het vliegtuig richting Brazilië stapte verwisselde hij deze voor een plastic fantastic niemendalletje van max. 5 euro uit de schappen van de Hollandse Eenheidsprijzen Maatschappij.
So, what’s new ….

2 likes

Prachtig ding. Sterker nog, de Yema Speedgraf en Baltic GMT zijn m’n twee favoriete horloges van dit moment. Ik draag ze allebei ook graag op de meegeleverde tropic. :+1:

Supertof, erg comfortabel, mooie maten.

1 like

Altijd de Pelagos.

maar misschien dit jaar de Planet Ocean.
Of toch weer de Pelagos 1vd 2.

6 likes