Welke kiezen jullie en waarom? KEUZE GEMAAKT!

Electric blue natuurlijk. Dat blauw is magisch! Lunette wel wat bling en krasgevoelig.

3 likes

Persoonlijk vind ik de Omega Seamaster niet mooi, dus ik zou voor de Tudor gaan.

De Seamaster, vind een blauwe wijzerplaat iets meer uitstraling hebben dan een zwarte.
En de wijzers van de Tudor vind ik ontzettend lelijk :stuck_out_tongue:

Definately PELAGOS!!!

ik zou zeker voor de Tudor gaan, vind de Omega ook niet zo geweldig

omega,
tudor daar krijg ik goose-bubbles van

Heerlijk, al die wisselende reacties! Ik denk dat ik, zeker gezien de prijs, voorlopig even voor de Omega kies. Bedankt voor de reacties, fotoā€™s volgen nog als ik hem heb :smile:

1 like

Seamaster! Minder werktool maar meer sieraad. Maar voor mij persoonlijk dan wel de ceramische versie.
Tudor is een topmerk maar het blijft ook een beetje de net niet Rolex. En ook al moet je schijt hebben wat anderen zeggenā€¦het is wel wat je volgens mij steeds hoort. Net zoals ze bij een Rolex steeds vragen of het een echte is.

Maar de nieuwe blauwe Pelagos is wel gaaf maar ook duurder.

En een stem voor de Tudor, vind ik persoonlijk veel mooier!

Die wijzers heb ik ook altijd lopen bashen maar in real life was ik helemaal om.

Pelagos dus!

1 like

De Tudor. Hij ziet er mat uit maar dat ik vind ik zĆ³ mooi !!!

Bij de Black Bay was je bij dezelfde wijzers niet ā€œomā€ meen ik me te herinneren :wink:

Voor mij deze keer de Omega, Pelagos zal wel een topklok zijn maar ik vind 'm wat grof overkomen. Het verfijnde in het Omega design doet me wel iets als ik moet kiezen tussen deze twee.

100% de Pelagos.

Reden: blijft uiteraard een persoonlijk iets, maar in mijn geval zijn er (heel) veel horloges gekomen en inmiddels gegaan, maar de Pelagos doet mij iets en blijft mijn aandacht trekken. Heeft iets magisch en is gewoon een hele stoere rammer welke je prima als daily beater kunt dragenā€¦

Pelagos.
Volgens mij is de Seamaster een beetje oud van designā€¦het ziet zoals recht van de '90s uit.

Vandaag toevallig een bieding gewonnen van de omega Seamaster 2255.80, maar de beste man had het horloge vanochtend net geruildā€¦ Geloof er geen snars van, maar je kunt er weinig tegen doen. Horloge kwam uit Hongarije en was in nieuwstaat, blijkbaar vond hij de verkoop prijs te laagā€¦ Zonde, dan ga ik toch ook maar opzoek naar de pelagos.

Seamaster. Die past overal bij, t-shirt, pak, korte broek. Het is wel een minder ā€œstoereā€ dan de Tudor, ik vind het allebei schitterende merken, maar ik zou toch voor de Seamaster gaan.

Ze liggen trouwens best ver uit elkaar, waarom heb je deze keuze naar specifiek deze twee gebracht?

De keus is beperkt tot deze twee omdat ik ten eerste de pelagos al een hele tijd op 't oog heb en ik laatst tegen de 2255.80 aan liep. Ik vind ze beide zo mooi dat ik niet weet welke ik moet kopen. De Seamaster bond heb ik al, dus eigenlijk snap ik niet dat ik er nog een Seamaster bij wilā€¦ Lastige keuzeā€¦ Je kunt 't geld maar 1 keer uitgeven :frowning:

Omega, al was het maar vanwege die oerlelijke snowflake. Slaat helemaal nergens op zoiets.

Zeker de pelagos, vanwege het handmatige heliumventiel van de Seamaster dat niet mijn ding is. Ook de kleurstelling van deze omega trekt me niet.