Ik had vorig jaar mijn Garmin meegenomen maar het voelde wel veilig om over straat te lopen. Vooral in de grotere steden.
Daar hebben we ook een topic voor hè!
http://www.horlogeforum.nl/t/het-grote-hondentopic/119681?page=30&source_topic_id=191084Daar mag deze ook in, aangezien het over grote honden gaat! @Sammie
Als je naar Poznan gaat, zou ik idd ook voor een Timex gaan, want in deze plaats is mijn 993 teruggevonden, die iemand geleend had.
Ik weet het mijn beste, daar heb ik nog niet gekeken moet ik bekennen. Komt doordat wij 4 katten hebben, die zijn dan wel weer in het katten topic te vinden. Vindt sowiezo veel dieren leuk hoor, als het maar haar heeft en aaibaar is zal maar zegge.
De Tudor! 39mm staat je veel beter!
Kwam ik in 2004 achter. In een dorp onder de rook van Poznan mijn Seat Cupra weggehaald. Stond op 10 meter afstand van de caravan…
Heb je geen goedkope beater om te dragen? Dat lijkt me de allerbeste keuze. Deze dure jongens (meisjes, of genderneutraal) thuislaten en goed opbergen.
Speltip 14: laat je geliefde en/of dure horloges lekker thuis tijdens een vakantie.
Neem gewoon een SKX of Casio mee; kun je zónder stress bier en wodka wegspoelen!
Ook mijn motto: Wie je liefhebt, laat je thuis!
Domme vergelijking en reactie; zeg dan niks en houd je mond!
De tudor, puur om het feit dat ik hem mooier vind.
Polen is een prachtig land, geniet ervan.
Aankomende zomer rijden we er weer doorheen om ons vakantie huis te bereiken. (Niet in polen dus, alleen een flink deel van de reis gaat door polen)
Op de terug reis pakken we altijd 2dagen polen mee , altijd erg aangenaam.
Ik denk dat de vraag niet zo zeer is welk horloge je mee neemt, maar het de vraag is na hoeveel dagen je hem in die struikroversjungle, kwijt bent.
Daar mag niet zomaar iedereen komen…
Pfff volgens mij denken echt veel mensen dat Polen een stel wilde zijn ofzo , ik twijfelde gewoon welk horloge thuis te laten omdat ik eigenlijk meer bang ben dat er thuis word ingebroken ( in nederland ) dan dat ik bang ben dat hij in polen gestolen word
Maar ik ben eruit : ik heb ze allebei meegenomen