Welke moet 't worden.... Omega of IWC

Ik heb de anderen niet gelezen maar,
zo op het eerste oog… de speedy natuurlijk! :+1:

IWC vind ik sowieso niet sexy.
WnaB pilots.

De speedy dus :snail: :smile:

En op de Seamaster ga je zeker niet zien hoe laat het is :vertical_traffic_light:

Grt.

1 like

Die Mark II is wel maar de helft van de prijs van een DSOTM. Heeft alleen geen zichtbodem helaas, de DSOTM wel.

1 like

Daar ga ik nog eens voor kijken dan. Die was me nog niet opgevallen. Thanks!

Ja die speedmaster, denk de 57 ga ik ook nog maar eens in het echt bekijken. Hij lag bij de juwelier alleen met een blauwe plaat en daar zocht ik niet naar, dus heb hem overgeslagen.

Erg leuk om de reacties te lezen en de nieuwe ideeën. Maakt het niet makkelijker, maar mijn keuze wel completer

1 like

Je hebt al 1 van De mooiste iwc’s, wat een mooi ding zeg.

Ik vind de kast vorm van mark II niks, maar de rio 2016 doet me op de een of andere manier wel wat;

1 like

Je mooie collectie bekeken te hebben is de oplossing vrij simpel.

De lelijke Breitling er uit en een Rolex er in…

Ik ken SGP’ers die minder drammerig zijn in hun boodschap. Zag jij Rolex in de titel staan? Precies.

1 like

En hop, daar gaat de zuurgraad :disappointed:

En TS schrijft:

Rolex zou ik niet direct in je collectie toevoegen, je hebt een prachtige duiker.

De Speedmaster is iets wat er nog niet tussen zit.
Iets in het idee van de Speedmaster is de tag heuer Carrera…
http://www.trustytagheuer.us/images/buy-low-price-tag-heuer-carrera-calibre-1887-fake-watches-in-top-grade-quality.jpg

Gtz

1 like

Persoonlijk zou ik gaan voor

een Portugieser chrono

of de Yacht Club

Waarbij de eerste mijn voorkeur heeft gezien de maat.

Kleur of metaal kan je uiteraard variëren.

1 like

Daytona of Speedmaster toevoegen of ruilen voor de Breitling
Maar dat is puur persoonlijk. Met een witte Daytona komt er naast de Monaco wel een mooie chronograaf terug die ook niet te groot is. En er komt meteen een witte wijzerplaat in de collectie. Al is dit wel één van de mooiste Breitlings.

1 like

Valt in veel topics op wat een bitter mannetje jij bent…

@Firly, Rolex maakt meer dan de Submariner :wink:

1 like

Come over to the Dark Side… :wink:

3 likes

Ah ja? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Dan zou in kijken voor een daytona met zwarte wijzerplaat.
http://www.ablogtowatch.com/wp-content/uploads/2009/08/rolex-daytona-ref-ref-116520-watch.jpg

1 like

Totaal niet, maar ik heb wel een lichte allergie voor mensen die “hun” merk er te pas en te onpas doordrukken. 9 van de 10 posts van jou hebben dezelfde strekking. Omega ( of IWC) is in principe ook niet het eerste merk waar ik voor zou kiezen, maar daarom kan ik sommige modellen (en de keuze van anderen daarvoor) wel waarderen.

1 like

Zoals hierboven reeds is aangegeven vraagt TS om eventuele andere opties en Rolex is daar één van.

Probeer jij wat minder boos te zijn dan zal ik Rolex minder prediken :wink:

2 likes

De portuguese chrono heb ik net verkocht :stuck_out_tongue_winking_eye:

Die droeg ik te weinig. Wel andere kleurstelling overigens, witte plaat met gouden indices.

1 like

Ik wil Rolex niet verheerlijken maar ik noem het merk omdat ik het een interessante toevoeging vind voor de verzameling.
:grinning:

Rolex, en take a pick (en hier staat nog niet alles op):

http://horloge-merken.startpagina.nl/

Daarom ga ik in zo’n topic niet met merken gooien. Ik kan me gewoonweg niet voorstellen dat voor dit soort prijzen de TS zelf geen onderzoek gedaan heeft.

1 like

Wel goed om even de huidige verzameling te zien, idd. Je zou denken dat jij de collectie wel zo’n beetje compleet hebt… :wink:
Maar nog een heel andere optie. Heb je wel 'ns aan een Grand Seiko gedacht? Heerlijk understated.

Of de wat sportievere GMT Spring Drive.