Dat ziet er inderdaad best vet uit
Ziet er zeker strak uit!
@pdr Monster leent zich imo goed voor stralen. Zou hier zelf toch wel een nieuwe lumepip in willen. En met een beetje verf voor de cijfers, streepjes en stipjes op de bezel, kun je 'm nog veel specialer maken. Zoiets, bijvoorbeeld.
Zo! Rob heeft er zelfs een extra kroon op geknutseld?! En langere lugs? Die Rob kan ook alles.
Ik was voor 't âcleanereâ van de 307 gegaan. Alleen vond ik em nog niet clean genoegâŠ
Echter de metalen band vond ik niet bij de wijzerband passen en had er een andere rubberenband opgezet.
Maar als je vreest dat deze te klein is⊠ik heb ook de âshrouded monsterâ. En ik kan je vertellen dat die echt serieus groter draagt. Dat niet alleen de band is ook gegroeid en imho daarmee beter geschikt voor nato, en zulu swaps. De lugbreedte van het ouwe monster vond ik te iel.

Met zân hoekigere indexen vind ik de metalen band bij deze wel weer goed staan. Eigenlijk wilde ik de wijzerplaat in mân ouwe monster hebben. Helaas ging dat niet passen en heeft ie daardoor alleen chromen wijzers gekregen. Ik vind de witte wijzers namelijk te veel afsteken en afwijken met de rest van de klok.
Oh ja, zou het bijna vergeten, hij heeft ook zwarte schijven gekregen.
Zou ook voor zwart gaan. En ook liever voor het oorspronkelijke monster . Is en blijft toch het origineel.
Gewoon op de originele stalen band, niets aan âmoddenâ, prima zo.